;
coinex

تغییرات اولین به روزرسانی بازی پوکمن گو

تغییرات اولین به روزرسانی بازی پوکمن گو اولین به روز رسانی بازی پوکمن گو ، با تغییرات جدید و ویژگی های بهبود یافته برای کاربران اندروید و ios منتشر شد.

حتما تا کنون شنیده اید که بازی پوکن گو، در یک دوره زمانی بسیار کوتاه به محبوبیت عجیبی دست یافته است. در حال حاضر اولین به روز رسانی عمده ی این بازی به همراه رفع باگ های قبلی و اضافه شدن چند ویژگی جدید، در دسترس است. نسخه ی  0.31.0 پوکمن گو برای کاربران اندرویدی و نسخه ی 1.1.0 برای کاربران ios در منتشر شده است. در این نسخه ها، برخی از مشکلات و باگ ها ی نسخه ی قبلی، به طور مثال باگ‌های زمان برخورد با پوکمون‌ها، باگ های نقشه و باگ های متنی بر طرف شده و یک یا دو ویژگی بهبود یافته نیز به آن اضافه شده است.

ویژگی Nearby پوکمن گو، چند روز پس از انتشار بازی، دچار مشکل شد. بر اساس این ویژگی باید کاراکتر در کنار یک تا سه آیکون رد پا در نزدیکی پوکمن متوقف می شد ولی مشکل اینجا بود که با سه رد پا برای تمام پوکمن ها به پایان می رسید. نیانتیک، در نسخه ی به روز شده ی جدید، ویژگی Nearby را حذف کرده است، از این رو دیگر هیچ گامی وجود ندارد فقط شبکه ای از کارکترهای نزدیک را به روز نگه می دارد.

اوایل این هفته تغییرات سمت سرور بازی پوکمن گو انجام شد. آسیب شناسی های نبرد افزایش یافت و شکایات کاربران در مورد اینکه برخی از هیولاها قدرتمندتر هستند مورد بررسی قرار گرفت. در واقع میزان آسیب رسانی برخی پوکمن ها تغییر یافته است. در شکل ظاهری جیم‌ها نیز تغییراتی ایجاد شده است.

گفتنی است که در به روز رسانی بازی پوکمن گو ، بازیکنان مجاز به ایجاد تغییراتی در آواتار خود هستند. در واقع می‌توانند آواتار‌های خود را از طریق صفحه‌ی پروفایل کاراکتر خود شخصی سازی کنند. همچنین برای ایجاد تغییرات کارکتر خود، قادر به دسترسی به رابط کاربری سفارشی هستند.

به روز رسانی بازی پوکمن گو در حال حاضر در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر