;
coinex

سامسونگ گلکسی فولدر 2 تاییدیه ی TENAA را دریافت کرد

تقریبا دو ماه پیش شنیدیم که کمپانی سامسونگ قصد دارد از گوشی تاشو و اندرویدی جدیدی رونمایی کند که احتمالا با نام گلکسی فولدر 2 معرفی خواهد شد.

در حال حاضر و با توجه به اخبار اخیر به نظر می رسد که این گوشی زودتر از آنچه که تصور می کردیم رونمایی خواهد شد. بعد از رویت شدن آن در FCC و  دریافت تاییدیه ی Bluetooth، این دستگاه تاییدیه ی تنا در چین را نیز دریافت کرد.

شایعات قبلی حاکی از آن بودند که این دستگاه از یک نمایشگر لمسی 3.8 اینچی برخوردار خواهد بود و قدرت آن توسط پردازنده ی کوالکوم با قدرت پردازشی 1.4 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایتی تامین خواهد شد. گلکسی فولدر 2 از حافظه ی 8 گیگابایتی بهره مند خواهد شد. همچنین گفته می شود که این گوشی از یک دوبین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از میکرو اس دی کارت، باتری 2000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6.0.1 مارشمالو برخوردار خواهد شد. برخی از تصاویر گلکسی فولدر 2 در تاییدیه ی تنا به نمایش گذاشته شده که این گوشی را در رنگ طلایی نشان می دهد. این دستگاه مراحل قانونی لازم برای راه اندازی در چین را دریافت کرده است؛ حضور آن در FCC نیز نشان از عرضه ی آن در بازارهای آمریکا را دارد. انتظار می رود که این دستگاه با قیمت 250 دلار به فروش برسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر