;
coinex

معرفی برنامه ی رژیم غذایی Foody

معرفی برنامه ی رژیم غذایی Foodyبرنامه ی رژیم غذایی Foody یک برنامه ی رژیم غذایی و ردیاب علائم و نشانه های سلامتی مربوط به مصرف مواد غذایی است که عملکرد بسیار سریع و روانی دارد و بدون اتصال به اینترنت کار می کند.

تغذیه یک مفهوم مهم است که باید در مورد آن آگاهی داشته باشیم. سلامتی مغز و دیگر اعضای بدن شما تحت تاثیر مواد غذایی مصرفی در طول روز است. همانطور که می دانید نقش مدیریت وزن در کیفیت زندگی امری ضروری است و می تواند از ابتلا به بسیاری از بیماری ها، جلوگیری کند. اگر در تلاش هستید که یک رژیم غذایی مناسب و معقول را رعایت کنید، برنامه ی رژیم غذایی Foody در این راه، بسیار کمک کننده خواهد بود.

می توانید از برنامه ی رژیم غذایی Foody مثل یک دفترچه خاطرات استفاده کرده و هر آنچه را که می خورید در آن یادداشت کنید. تجزیه و تحلیل داده هایی که وارد این برنامه می شوند، از طریق رابط کاربری مناسب، به شما کمک می کند تا درک بهتری از سلامتی خود داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم ویژگی جالب این برنامه این است که مبتنی بر اینترنت نیست و می توانید به صورت کاملا آفلاین از آن استفاده کنید. همچنین گفتنی است که برنامه ی رژیم غذایی Foody بسیار کاربر پسند و استفاده از آن بسیار راحت است. در واقع به جای نمودارها و بخش های پیچیده، طبقه بندی ساده ای دارد. وظیفه اصلی شما این است که در طول استفاده از آن، مواد غذایی مصرفی خود را ثبت کنید. با صبحانه شروع کنید، سپس نهار، شام، اسنک هایی که در طول روز مصرف می کنید و همچنین نوشیدنی هایی که کنار غذا می نوشید را به همراه مواد تشکیل دهنده ی آنها، یادداشت کنید.

به همین ترتیب، علائم سلامتی خود را نیز با عناوین مختصر، همراه با زمان ثبت کنید. برنامه ی رژیم غذایی Foody تمام این اطلاعات را بر روی یک جدول با محدوده های زمانی و نوع غذا نمایش می دهد.

این برنامه داده ها را بر روی دستگاه ذخیره می کند و هیچ زیر ساخت ابری ندارد، از این رو اتصال به اینترنت مورد نیاز نیست و توابع آن تماما به صورت آفلاین انجام می شوند. همچنین قابلیت لمس سه بعدی نیز در آن کاربرد دارد و برای اضافه کردن سریع وعده های غذایی و یا علائم سلامتی، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توانید گزارشات خود را به صورت پی دی اف، با دوستان، پزشکان و متخصصان تغذیه، به اشتراک گذارید.

برنامه ی رژیم غذایی Foody تنها برای دستگاه های ios  در دسترس است. اگر علاقه مند به استفاده از آن هستید، هم اکنون می توانید در اپ استور آن را بیابید.

برخی از مراحل استفاده از آن به همراه چند اسکرین شات در تصاویر زیر قابل مشاهده است، برای آشنایی بیشتر با این برنامه توصیه می کنیم این تصاویر را بررسی کنید.

1.

_foody.

2.

_foody

3.

_foody.

4.اضافه کردن یک وعده غذایی جدید

اضافه کردن یک وعده غذایی جدید.
5.اضافه کردن یک نوع غذا به یادداشت ها

اضافه کردن یک نوع غذا به یادداشت ها.
6.اضافه کردن یک نشانه ی سلامتی جدید

اضافه کردن یک نشانه ی سلامتی جدید.
7.مرور یادداشت ها

مرور یادداشت ها.
8.اضافه کردن مواد

اضافه کردن مواد .
9.یادداشت ها با اقلام و نشانه ها

یادداشت ها با اقلام و نشانه ها

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر