;
coinex

انتشار تصاویر گلکسی نوت 7 قبل از رونمایی رسمی

در حالیکه تنها چند ساعت تا زمان رونمایی رسمی از گوشی گلکسی نوت 7 زمان باقی مانده، با اینحال انتشار تصاویر و اخبار مربوط به آن همچنان ادامه دارد.

کمپانی سامسونگ قابلیت های زیادی را در این دستگاه قرار داده که از میان آنها می توان به اسکنر عنبیه ی چشم اشاره کرد؛ این قابلیت می تواند قفل دستگاه را به سرعت باز کند. قبلا ویدیو هایی منتشر شده بود که سرعت عملکرد اسکنر عنبیه ی چشم را به نمایش می گذاشت.

قابلیت دیگری که در تبلیغات گلکسی نوت 7 دیده شده بود، تاییدیه ی IP68 این دستگاه است. گلکسی نوت 7 اولین دستگاه این سری از گوشی های سامسونگ است که از مقاومت در برابر آب برخوردار خواهد شد. این دستگاه نیز همانند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج می تواند تا عمق 5 پا در زیر آب و به مدت 30 دقیقه، دوام بیاورد.

سامسونگ گلکسی نوت 7 از پورت یو اس بی نوع سی برخوردار خواهد بود؛ این بدان معناست که انتقال داده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد؛ اما هدست واقعیت مجازی OG Gear VR روی این دستگاه اجرا نمی شود. با اینحال اگر از هواداران واقعیت مجازی هستید، باز هم می توانید گوشی گلکسی نوت 7 را خریداری کنید؛ چرا که نسخه ی جدیدی از این هدست ها در راهند که از پورت یو اس بی نوع سی و پورت میکرو یو اس بی نیز پشتیبانی می کند. هدست جدید سامسونگ از زاویه ی دید 110 درجه برخوردار است.

شایعه ی دیگری که در روز گذشته بر سر زبان ها افتاده بود مربوط به قابلیت ذخیره ی باتری است که در آن می توان رزولوشن تصویر را از 1440 در 2560 به 720 در 1280 تنظیم کرد. کاربر از این طریق می تواند مصرف باتری 3500 میلی آمپر ساعتی توسط نمایشگر را کاهش دهد. در ادامه می توانید تصاویر لو رفته از گلکسی نوت 7 را مشاهده کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر