;
coinex

مقاومت آیفون 7 در برابر آب بیشتر از آیفون 6 است اما IP68 را دریافت نمی کند

اینطور که به نظر می رسد، مقاومت آیفون 7 در برابر آب به اندازه ای نیست که بتواند تاییدیه ی IP68 را دریافت کند.

اگر انتظار داشتید که آیفون 7 با این تاییدیه ی همراه شود تا بتوانید از گوشی آینده ی خود در زیر دو ش و یا استخر استفاده کنید، باید این رویا را به سال های آینده موکول کنید. یکی از صفحات وبسایت ویبو که از اطلاعات گوشی آیفون 7 انباشته است مدعی شده که آیفون بعدی اپل از دکمه ی هوم خازنی برخوردار خواهد بود که این امر مقاومت این دستگاه را در برابر آب بیشتر از آیفون 6 خواهد کرد. علاوه بر این، در این خبر آمده است که مقاومت آیفون 7 در برابر آب به اندازه ی گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نخواهد بود. پرچمداران سامسونگ هر دو تاییدیه ی IP68 را دریافت کرده اند و می توانند در عمق 5 پایی، به اندازه ی 30 دقیقه دوام بیاورند.

هفته ی گذشته شایعه ی دیگری از دکمه ی هوم خازنی در آیفون 7 خبر داده بود که با اخبار جدید همخوانی دارد. به لطف استفاده از الکترومغناطیس، کاربر دستگاه همچنان احساس می کند که دکمه ی فیزیکی تاچ آیدی را فشار داده است. شایعه ی دیگری که هفته ی قبل منتشر شده و امروز توسط این صفحه تایید شده، گزینه ی رنگی مشکی در آیفون 7 است. رنگ های دیگری که در حال حاضر تولید خواهند شد، طلایی و رزگلد هستند.

قابلیت های دیگری که توسط این منبع داخلی منتشر شده، حذف جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری و دوربین بزرگ تر در آیفون 7 است. سایر تصاویر، اخبار لو رفته و ویدیو ها نیز از عدم وجود جک هدفون 3.5 میلی متری و دوربین بزرگتر در قسمت پشتی آیفون 7 خبر داده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر