;
coinex

خصوصیات گوشی جدید هواوی با نمایشگر 5 اینچی آمولد در TENAA فاش شد

گوشی جدید هواوی در وبسایت سازمان نظارتی مخابراتی چین TENAA رویت شد.

گفته می شود که این دستگاه بی نام و نشان از سری گوشی های Enjoy هواوی باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این دستگاه با هواوی Enjoy 5s که سال گذشته معرفی شد ، شباهت های زیادی دارد؛ البته جایگاه قرار گرفتن دوربین در این مدل از طراحی متفاوتی برخوردار شده است.

در لیست تنا آمده است که گوشی جدید هواوی از نمایشگر 5 اینچی آمولد با کیفیت رزولوشن 720p برخوردار خواهد بود. همچنین گفته می شود که تامین قدرت این دستگاه را پردازنده ی هشت هسته ای با قدرت پردازشی 1.5 گیگاهرتز به عهده دارد، اما برند این پردازنده نامشخص باقی مانده است. علاوه بر این، یک باتری 4000 میل آمپر ساعتی دستگاه را همیشه روشن نگه می دارد.

تصاویری که توسط این وبسایت به بیرون درز کرده از الگوی طراحی ساده در گوشی جدید هواوی خبر می دهد؛ قاب پشتی دستگاه به جای جنس فلزی معمول، از پلاستیک ساخته شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، نمای پشتی دستگاه به سنسور اثر انگشت مجهز شده و کشو قرار گرفتن سیم کارت در لبه ی فلزی دستگاه تعبیه شده است. دکمه های تنظیم صدا و قفل نمایشگر نیز در لبه ی دیگر قرار گرفته اند.

لیست تنا از اطلاعات دیگری همچون رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 16 گیگابایتی در گوشی جدید هواوی نیز خبر داده است. این گوشی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو روی این دستگاه اجرا می شود.

در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره ی این دستگاه منتشر نشده است؛ با توجه به خصوصیاتی که در بالا مشاهده کردیم، انتظار می رود که از برچسب قیمتی پایین و مقرون به صرفه ای برخوردار شود. این احتمال وجود دارد که کمپانی هواوی در پاسخ به گوشی های شیائومی ردمی و میزو بلو چارم در بازار پایین رده، این گوشی را طراحی کرده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر