;
coinex

اطلاعات فاش شده از پردازنده ی هشت هسته ای در شیائومی ردمی 4 خبر می دهند

به نظر می رسد که کمپانی شیائومی در حال آماده کردن گوشی شیائومی ردمی 4 است.

این کمپانی اخیرا مدل های ردمی 3 اس و ردمی 3 ایکس را در چین منتشر کرد و حالا به نظر می رسد که برنامه ی راه اندازی گوشی شیائومی ردمی 4 را در ذهن دارد. به نظر نمی رسد که این دستگاه به زودی منتشر شود، با اینحال نمونه های اولیه ی آن در فضای اینترنت منتشر شده و تصوری از خصوصیات این دستگاه را در ذهن هواداران ایجاد می کند.

گوشی شیائومی ردمی 4 همانند ردمی 3 از بدنه ی فلزی برخوردار خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که شیشه ی 2.5D در نمای جلویی آن به کار گرفته شده اما سایر ویژگی های طراحی، کاملا آشناست. اسپیکر ها در قسمت پایینی دستگاه قرار گرفته اند. این دستگاه همچنین از یک سنسور دوربین در نمای پشتی بهره می برد و سنسور اثر انگشت در قسمت پایینی آن تعبیه شده است.

اینطور که به نظر می رسد، گوشی شیائومی ردمی 4 از پردازنده ی هشت هسته ای با قدرت پردازشی 2 گیگاهرتز هلیو P10 بهره می برد. یک رم 2 گیگابایتی و حافظه ی 16 گیگابایتی نیز در دستگاه قرار گرفته است. اندروید 6 مارشمالو در این دستگاه پایه ی سیستم عامل MIUI 8 شده است.

اگر این خصوصیات صحت داشته باشد، شیائومی ردمی 4 استانداردهای گوشی های میان رده را ارتقا می دهد. در بازار امروز، تراشه های هلیو P10 در پرچمداران میان رده قرار گرفته که با قیمتی حدود 699 یوان معادل 106 دلار به فروش می رسند. امیدواریم که هرچه زودتر اطلاعات بیشتری درباره ی این گوشی منتشر شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر