;
coinex

شیائومی ردمی پرو زودتر از موعد مقرر راه اندازی خواهد شد

معرفی گوشی شیائومی ردمی پرو سر و صدای زیادی را در میان هوادارن گوشی های هوشمند ایجاد کرد؛ و حالا به نظر می رسد که این هواداران مدت زمان زیادی را منتظر نخواهند ماند.

راه اندازی گوشی شیائومی ردمی پرو برای 8 آگوست (دوشنبه ی آینده) برنامه ریزی شده بود، اما این برنامه زودتر از موعد انجام خواهد شد. تصاویر جدید Promo از انتشار این دستگاه در 6 آگوست (شنبه ی آینده) خبر می دهند. فروش این دستگاه نیز از 10 صبح (به وقت محلی) آغاز خواهد شد. گوشی شیائومی ردمی پرو در مرحله ی اول تنها در 8 شهر پکن، شانگهای، نانجینگ، جینان، گوانگژو، چنگدو، چونگ کینگ و ژنگژو عرضه خواهد شد. بنا بر این اگر قصد خرید دارید، گزینه ی خرید آنلاین را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایر شهرها و کشورها در روزهای آینده اعلام خواهند شد؛ اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست. برای 50 نفر اولی که این گوشی را خریداری کنند، جایزه ی مخصوصی در نظر گرفته شده است. اینطور که به نظر می رسد، جایزه ی نامبرده یک شیائومی می بند 2 خواهد بود.

راه اندازی گوشی شیائومی ردمی پرو برای 8 آگوست (دوشنبه ی آینده) برنامه ریزی شده بود، اما این برنامه زودتر از موعد انجام خواهد شد. تصاویر جدید Promo از انتشار این دستگاه در 6 آگوست (شنبه ی آینده) خبر می دهند.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر