;
coinex

تاریخ عرضه ی گوشی های نکسوس اچ تی سی

تاریخ عرضه ی گوشی های نکسوس اچ تی سیگوشی های نکسوس اچ تی سی ، یعنی نکسوس مارلین (Nexus Marlin) و نکسوس سلفیش (Nexus Sailfish) در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر ماه )به صورت رسمی معرفی می شوند.

تا کنون موارد زیادی در مورد گوشی های نکسوس سال 2016 ساخت اچ تی سی شنیده ایم. مشخص بود که این گوشی ها تا پایان سال جاری عرضه می شوند، ولی سوالی که پیش می آمد این بود که تاریخ دقیق معرفی رسمی گوشی های نکسوس اچ تی سی چه زمانی خواهد بود؟

نکسوس اچ تی سی سال 2014 در ماه اکتبر و نکسوس 6 پی سال گذشته نیز اواخر سپتامیر عرضه شد. بر اساس این می توان دریافت که طبق سنوات گذشته، گوشی های نکسوس اچ تی سی سال جاری نیز، اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر معرفی و کمی بعد وارد بازار می شوند. در واقع گزارشات به طور دقیق نشان می دهد که این گوشی ها 4 اکتبر(13 ام مهر ماه) عرضه می شوند. با توجه به زمان معرفی نکسوس های ساخت اچ تی سی دو سال گذشته، احتمال اینکه این تاریخ برای عرضه ی گوشی های نکسوس اچ تی سی سال جاری، درست باشد، زیاد است. البته این گزارش رسمی نیست و نمی توان تمام و کمال آن را پذیرفت.

با فرض اینکه 4 اکتبر تاریخ دقیق عرضه ی گوشی های نکسوس اچ تی سی باشد، گوگل باید از ماه سپتامبر برای کنفرانس مطبوعاتی خود، شروع به ارسال دعوت نامه کند. تا ماه آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی ها بدست خواهیم آورد.

شایعات نشان می دهد که نکسوس مارلین دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است و قدرت پردازشی خود را با تراشه ی اسنپدراگون 820 کوالکام و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تامین می کند. همچنین 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهد داشت. همچنین یک ماژول دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

نکسوس سلفیش نیز دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است و قدرت پردازشی خود را با پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت پردازش 2.0 گیگاهرتز تامین می کند. همچنین 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. برای این گوشی نیز یک ماژول دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر