;
coinex

نسخه ی 3.11 اپلیکیشن تلگرام با قابلیت های بیشتر منتشر می شود

نسخه ی 3.11 اپلیکیشن تلگرام از قابلیت هایی همچون پیش نمایش های گروه، ذخیره سازی شخصی، دانلود سریع تر و استیکر های پرطرفدار برخوردار شده است.

ظاهرا استیکر ها به یک تجارت تبدیل شده اند؛ اهمیت آنها تا اندازه ایست که اپلیکیشن پیام رسان و فوق العاده محبوب تلگرام به این نتیجه رسیده تا بخش “گرایشات” را به این اپلیکیشن اضافه کند. نسخه ی 3.11 اپلیکیشن تلگرام منطقه ی استیکرهای پر طرفدار را به صفحه ی استیکرهای خود اضافه کرده تا کاربران بتوانند محبوب ترین تصاویری که توسط سایر کاربران میلیونی استفاده می شود را مشاهده کنند. ایده ی جالبی است.

قابلیت جالب دیگری که به این برنامه اضافه شده، پنجره ی پیش نمایش از گروه هاست که قبل از ورود به گروه، به شما نشان می دهد چه کسانی در حال حاضر در گروه حضور دارند. این قابلیت برای کسانی که  ترجیح می دهند با افراد خاصی هم کلام یا هم گروه نشوند بسیار مفید است. علاوه بر این، کاربران می توانند پیام ها و فایل های رسانه ای شخصی را در حافظه ی اختصاص داده شده، ذخیره کنند و یک رابط دوربین جدید نیز برای کاربران اندروید 4.1 به بالا در نظر گرفته شده است. همچنین پیش نمایش محتوای Bot نیز قبل از ارسال شدن، به نمایش گذاشته می شود. علاه بر تمام اینها، تلگرام مدعی شده که سرعت دانلود فایل ها، 2 تا 4 برابر افزایش یافته است. استیکرهایی که استفاده نمی شوند نیز به صورت اتوماتیک آرشیو می شوند.

این اپلیکیشن هنوز هم به صورت رایگان  از طریق گوگل پلی استور در دسترس بوده و تا به حال بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. لازم به ذکر است که این آمار تنها دفعات دانلود دستگاه های اندرویدی را نشان می دهد. بنابراین، قطعا کسانی را در لیست مخاطبان خود پیدا می کنید که استیکر های پر طرفدار را با آنها به اشتراک بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidpolice


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر