coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی الی جی V20 فاش شد

مشخصات گوشی الی جی V20 فاش شدگوشی الی جی V20 دقیقا یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد و کمی بعد در بازار برای فروش در دسترس قرار می گیرد، از این رو بدیهی است که در گزارشات و شایعات شاهد برخی از مشخصات فاش شده این گوشی باشیم.

کمپانی ال جی تائید کرده است که گوشی الی جی V20 وجود دارد و همچنین اعلام کرد که این گوشی به صورت رسمی در تاریخ 6 ام سپتامبر(16 شهریور ماه)، رونمایی می شود. در حال حاضر به جز اینکه این گوشی با اندروید 7 نوقا از پیش نصب شده، همراه خواهد بود و اینکه یک نمایشگر ثانویه باریکتر خواهد داشت، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات داخلی آن وجود ندارد که قابل استناد باشد. تنها برخی شایعات در گزارشات دیده می شود که نمی توان به طور قطع آنها را پذیرفت.

بنا بر اطلاعات منتشر شده، ال جی V20 با همان اندازه ی نمایشگر مدل قبلی سری V یعنی V10 همراه خواهد بود. این یعنی نمایشگر آن 5.7 اینچی و کواد اچ دی (با رزولوشن 1440 در 2560) است. همچنین قدرت پردازشی خود را از تراشه ی اسنپ دراگون 820 می گیرد. خبر استفاده از این تراشه بسیار مسرت بخشی است، زیرا در دیگر گوشی های رده بالا نیز دیده می شود و این به این معنی است که ال جی V20 گوشی تحسین برانگیزی خواهد بود.

همچنین گفته شده است که 4 گیگابایت رم خواهد داشت و برای دوربین اصلی آن یک ماژول 21 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. یک دوربین دوگانه نیز برای دوربین جلو، مانند ال جی V10 به همراه خواهد داشت. از طرفی طراحی آن شبیه به مدل قبلی(V10 ) است.

انتظار داریم که گوشی ال جی V20 ماه آینده عرضه شود. اینکه این گوشی در ماه سپتامبر منتشر می شود به این معناست که وارد رقابت با فبلت هایی مثل گلکسی نوت 7 سامسونگ و آیفون 7 پلاس اپل خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه مشخصات رده بالایی دارد، به طور حتم ال جی تقاضای زیادی برای عرضه آن دریافت خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر