;
coinex

Fossil یک ساعت هوشمند جدید وارد بازار می کند

Fossil یک ساعت هوشمند جدید وارد بازار می کندبنا به گزارشات، به زودی یک ساعت هوشمند جدید دایره ای شکل از کمپانی Fossil وارد بازار خواهد شد.

احتمالا برخی از شما کمپانی Fossil را به عنوان تولید کننده ی کالاهای چرمی مانند کیف دستی، کوله پشتی، دستبند و … می شناسید. با این حال Fossil به عنوان برند ساعت هوشمند نیز شناخته شده است، اخیرا در سال 2015 این شرکت با ساعت هوشمند سری Fossil Q به دنیای گجت های هوشمند راه یافت.اکنون نیز گفته می شود که یک ساعت هوشمند دیگر نیز از Fossil ارائه خواهد شد. ب

ه گفته ی افرادی در آسدروید که تائیدیه FCC را مشخص می کنند، Fossil در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید است که یک نمایشگر 1.4 اینچی 320 در 290 پیکسل دارد. این به این معنی است که ما باید در انتظار یک ساعت صفحه تخت دیگر با طراحی دایره ای شکل باشیم. همچنین گفته شده است که ساعت هوشمند جدید Fossil دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و مجهز به شارژ بی سیم و اتصال بلوتوث است.

دیگر مشخصات این ساعت هوشمند کاملا قابل حدس است. از طرفی با توجه به دستگاهی که قبلا Fossil ارائه داده است، احتمالا باید منتظر یک ساعت هوشمند اندرویدی باشیم که با پردازنده ی اینتل کار می کند. در هر صورت اینها فقط حدس و گمان است.

این کمپانی قبلا ساعت هوشمند خود را در آگوست سال 2015 معرفی کرده است، بنابراین اگر تجدید سالانه داشته باشد، احتمالا انتظار برای دیدن آن مدت زمان زیادی طول نمی کشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر