;
coinex

طراحی اولین ساعت هوشمند مخصوص کودکان هوآوی

طراحی اولین ساعت هوشمند مخصوص کودکان هوآوی اوایل امروز اولین ساعت هوشمند مخصوص کودکان هوآوی ، طراحی شد. این ساعت هوشمند با همکاری دیزنی و مارول طراحی شد. این ساعت هوشمند طراحی خاص و منحصر به فردی دارد.

در گزاراشات آمده است که ساعت هوشمند مخصوص کودکان هوآوی در طرح های مختلف شخصیت های کارتونی محبوب مثل Minnie، Mickey، Frozen Four  و Captain America طراحی شده است و با قیمت بسیار پایین حدود 104 دلار، عرضه می شود.

البته اینکه این ساعت برای کودکان طراحی شده به این معنا نیست که یک ساعت سفارشی برای دوره خاصی است و یا برای سرگرمی کودکان عرضه خواهد شد. این دستگاه کاملا ویژگی های یک ابزار هوشمند را به همراه دارد. ساعت هوشمند مخصوص کودکان هوآوی دارای GPS، قطب نما، WLAN  و سنسور شتاب سنج است. همچنین از خدمات ابری هوآوی استفاده می کند و سوابق ارتباطات و داده ها در کلود سرور ذخیره می شود.

از طرفی این گجت پوشیدنی، ویژگی منحصر به فرد “Shake” را نیز به همراه دارد. ویژگی shake امکان ارتباط بین دو ساعت هوشمند را در شعاع 10 متری فراهم می کند، در واقع با این ویژگی می توان اطلاعات و داده های را با تکان دادن دست با دوستان به اشتراک گذاشت. همچنین کاربران را قادر می سازد تا به برقراری تماس و چت با یکدیگر بپردازند.

ساعت هوشمند مخصوص کودکان هوآوی ، اولین ساعت هوشمندی نیست که برای این کاربران کم سن و سال طراحی می شود، پیش از این شیائومی نیز چنین دستگاهی را طراحی کرده است.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی ساعت هوشمند مخصوص کودکان هوآوی به یک محصول تجاری تبدیل خواهد شد. باید منتظر گزارشات بیشتری از این کمپانی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر