;
coinex

آیفون بعدی اپل 17 ام شهریور ماه معرفی می شود

آیفون بعدی اپل 17 ام شهریور ماه معرفی می شودآیفون بعدی اپل طبق سنوات گذشته، اولایل سپتامبر به صورت رسمی در رویداد سالانه ی اپل  معرفی می شود. این رویداد در تاریخ 17 ام شهریور ماه برگزار خواهد شد.

آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس و همچنین آیفون 7 پرو احتمالی به زودی از راه می رسند. به نظر می رسد که تا کنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و ویژگی آنها در اختیار داریم، اما زمان معرفی این آیفون های جدید تا کنون به صورت دقیق در گزارشی بیان نشده بود.

همانطور که اشاره کردیم، بنا بر آخرین گزارشات، آیفون بعدی اپل در تاریخ 7 ام سپتامبر(17 ام شهریور) به صورت رسمی توسط اپل معرفی می شود.

این چیزی است که بلومبرگ در پست های اخیر وبلاگ خود به آن اشاره کرده است. البته این پست ها بیشتر حول مک بوک اپل که شایعات عرضه آن قبلا به گوش می رسید، متمرکز بود. گفته شده است که لپ تاپ مک بوک پرو در رویداد 7 سپتامبر معرفی نخواهد شد.

هنوز تیزر رسمی اپل برای این رویداد منتشر نشده ولی به طور کلی طبق تاریخ برگزرای رویداد اپل در سالهای گذشته، انتظار می رفت که آیفون بعدی اپل در نیمه اول ماه سپتامبر، معرفی شود زیرا آیفون های سال 2014 و 2015 نیز در تاریخ 9 سپتامبر رونمایی شدند.

با وجود دانستن مشخصات آیفون بعدی اپل که در شایعات و گزاراشات فاش شد، آیا امسال نیز به دیدن آن هیجان زده اید؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر