;
coinex

مشخصات گوشی هوآوی میت 9 فاش شد

مشخصات گوشی هوآوی میت 9 فاش شدمشخصات گوشی هوآوی میت 9 که بنا بر شایعات ماه دیگر میلادی در نمایشگاه IFA برلین معرفی می شود، از طریق یک بنچمارک فاش شد.

هوآوی برای یک رویداد مطبوعاتی در ماه سپتامبر برنامه ریزی کرده است و قصد دارد گوشی جدید جدید خود را در این رویداد رونمایی کند، البته شایعاتی وجود دارد که میت 9  در IFA معرفی نخواهد شد ولی در هر صورت عرضه ی این گوشی به زودی انجام می شود.

پایگاه داده GFX که منبع ارزشمندی از اطلاعات دستگاه هایی است که تا کنون معرفی نشده اند، برخی از مشخصات هوآوی میت 9 را نشان می دهد. در واقع امروز یک گوشی ناشناخته ی هوآوی در این پایگاه داده نمایان شد که به نظر می رسد که میت 9 باشد.

این فبلت پر رمز و راز یک نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسب دارد و همچنین با پردازنده ی 8 هسته ای HiSilicon Hi3660  و پردازنده گرافیکی مالی-T880 کار می کند.

هوآوی پی 9 با تراشه ی کیرین 955 کار می کرد که شماره سریال آن HI3650 بود همچنین شماره  3635 برای تراشه ی کیرین 930 و شماره  3630  برای کیرین 920 بکار می رود. این به این معناست که HI36660 یک نسل جدید از تراشه های کیرین است. از این رو پردازنده ی هوآوی میت 9 قدرتمند تر از گوشی هوآوی پی 9 با قدرت پردازشی 2.5 گیگاهرتز خواهد بود. با این حال پردازنده ی گرافیکی آنها مشابه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر