;
coinex

گوشی Meizu M3E رسما معرفی شد

گوشی Meizu M3E رسما معرفی شد

گوشی های سری Blue Charm میزو همیشه بهترین قیمت ها را با برچسب قیمت مقرون به صرفه ‌ای ارائه داده اند. امروز شرکت میزو، رسما گوشی Meizu M3E را معرفی کرد. یک گوشی هوشمند جدید که در دسته بندی دستگاه های میان رده قرار گرفته و با این که مشخصات بسیار مناسبی دارد، از قیمت معقولی نیز برخوردار است.

طراحی آن کمی با مدل های نسل قبلی میزو، متفاوت بوده و با ساختی تمام فلزی با فرآیند قالب گیری تزریق نانو تولید شده است. اکنون به نظر می رسد که طراحی آن بسیار بهتر شده؛ اما همچنان دو خط آنتن در بالا و پائین آن قابل مشاهده است. این گوشی در 5 گزینه رنگی خاکستری، نقره ای، طلایی، رزگلد و آبی در دسترس خواهد بود. میزو M3E در اندازه های 7.9 در 75.8 در 153.6 میلیمتر ساخته شده و 172 گرم وزن دارد که کمی برای آن سنگین به نظر می رسد.

گوشی Meizu M3E از پردازنده هشت هسته ای Helio P10 قدرت می گیرد

گوشی Meizu M3E از پردازنده هشت هسته ای Helio P10 قدرت می گیرد. این همان تراشه ای است که در بسیاری از گوشی های میان رده ی امروزی مانند گوشی OPPO R9 دیده می‌شود. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا داشته و به یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویری 1080p مجهز شده است. صفحه نمایش این دستگاه با نسبت کنتراست 1000:1 و 450 نیت روشنایی، 405 پیکسل بر اینچ را شامل می شود.

در بخش دوربین نیز گوشی Meizu M3E با یک سنسور 13 مگاپیکسلی سونی IMX258 با فوکوس سریع PDAF با عملکرد 0.2 ثانیه در پشت همراه شده است. این دوربین 13 مگاپیکسلی به لنزهای 5P و دهانه دیافراگم f/2.2 و یک جفت فلش LED مجهز است. فقط جهت یاد آوری این همان دوربینی است که در گوشی ردمی پرو به کار گرفته شد؛ اما مدل پرو با یک سنسور اضافی 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق سامسونگ همراه شده بود. دوربین 5 مگاپیکسلی جلو نیز با گشادگی دهانه لنز f/2.0 و تکنولوژی FotoNation 2.0 عکس های سلفی زیبایی خواهد گرفت.

گوشی Meizu M3E با یک سنسور 13 مگاپیکسلی سونی IMX258 با فوکوس سریع PDAF با عملکرد 0.2 ثانیه در پشت همراه شده است.

به مانند بسیاری از مدل های دیگر میزو که اخیرا منتشر شده، اسمارت فون Meizu M3E نیز از دکمه mBack بهره مند شده که سنسور اثر انگشت هم در آن قرار گرفته است. گزارش شده که این اسکنر اثر انگشت تنها در 0.2 ثانیه قفل دستگاه را باز می کند. درون این گوشی یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که از تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی برخوردار است. این شرکت ادعا می‌کند که با این تکنولوژی تنها در مدت 30 دقیقه 50 درصد از شارژ گوشی باز می گردد و در 60 دقیقه، این گوشی تا 90 درصد شارژ می شود.

ویژگی های ارتباطی این گوشی شامل Bluetooth 4.1 و Wi-Fi، پشتیبانی از دو سیم کارت و همچنین ساپورت تمامی شبکه های ارتباطی چین است. سنسور مادون قرمز و GPS از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند است.

متاسفانه گوشی جدید Meizu M3E درست به مانند مدل Meizu Metal بر پایه سیستم عامل YunOS شکل گرفته است. Meizu تایید کرده که این مدل جدید می تواند با خودروهای متصل به محیط ابری تعامل برقرار کند.

گوشی Meizu M3E از 14 آگوست (24 مرداد) در سایت رسمی این کمپانی با قیمت 195 دلار به فروش می رسد.

شما کدام گوشی را ترجیح می دهید. گوشی کمی ارزان تر میزو M3E یا تلفن همراه Redmi Pro با دوربین دوگانه؟

گوشی meizu m3E

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر