;
coinex

قیمت گلکسی نوت 7 در بازارهای مختلف

قیمت گلکسی نوت 7 در بازارهای مختلفقیمت گلکسی نوت 7 در بازارهای مختلف به دلایل مختلف از جمله تفاوت در سخت افزار استفاده شده و مالیات متفاوت است.

سامسونگ هفته ی گذشته گلکسی نوت 7 را معرفی کرد و اکنون در کشور های سراسر جهان برای پیش فروش در دسترس است. گذشته از سه بازار بزرگ گوشی های هوشمند، یعنی چین، ایالات متحده و هند، این دستگاه در استرلیا، ژاپن، سنگاپور، روسیه، فرانسه، دبی، کانادا و بسیاری از کشورهای دیگر نیز پیش فروش می شود. با این حال، در مناطق مختلف با سخت افزار متفاوتی عرضه خواهد شد به طور مثال در آمریکا و کانادا با تراشه ی اسنپ دراگون 820 و در بازارهای دیگر از جمله انگلستان و هند با تراشه ی اگزینوس 8890 عرضه می شود. از این رو همانطور که اشاره کردیم، قیمت گذاری آن متفاوت خواهد بود.

مدل پایه این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی 849 دلار در ایالات متحده قیمت گذاری می شود. متقاضیان انگلستان، هند و استرلیا نیز کمی بیشتر برای این گوشی هزینه می کنندو در واقع به قیمت 1.038 دلار در استرالیا و 917 دلار در انگلستان بفروش می رسد.

البته مالیات ملی و محلی نیز در قیمت گلکسی نوت 7 نقش بزرگی ایفا می کند به همین خاطر بسیاری از افراد در کشور های مختلف توان خرید گوشی های رده بالا را ندارند.

گلکسی نوت 7 در ایالات متحده با ردیاب هوشمند گیر فیت 2 و یک کارت حافظه ی میکرو اس دی 128 گیگابایتی عرضه می شود در انگلستان نیز یک هدست گیر وی آر به همراه یک کارت میکرو اس دی در کنار آن خواهد بود. ولی در هند هدست گیر وی آر به قیمت 30 دلار در کنار گلکسی نوت 7 به فروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadline


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر