;
coinex

به روز رسانی اندروید 7 برای گلکسی نوت 7 دو ماه آینده منتشر می شود

به روز رسانی اندروید 7 برای گلکسی نوت 7 دو ماه آینده منتشر می شودسامسونگ گلکسی نوت 7 را با اندروید 6.0.1 از پیش نصب شده روانه بازار کرده است و به روز رسانی اندروید 7 نوقا را دو تا سه ماه آینده برای آن منتشر می کند. این به این معنی است که صاحبان گلکسی نوت 7 سامسونگ تجربه استفاده از اندروید نوقا را در نوامبر یا اکتبر خواهند داشت.

با وجود اینکه ال جی گوشی هوشمند ال جی V20، پرچمدار امسال خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند با اندروید 7 از پیش نصب شده عرضه خواهد کرد، جای تعجب نیست که دیگر کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند اندرویدی نیز به سرعت سراغ اندروید 7 بروند، در این میان گلکسی نوت 7 که در حال حاضر برای پیش فروش در دسترس است و تقریبا از هفته ی دیگر با با اندروید 6.0.1 از پیش نصب شده در دسترس کاربران قرار می گیرد، یکی از گوشی هایی است که به زودی به روز رسانی اندروید 7 نوقا را دریافت خواهد کرد.

با توجه به کره تایمز سامسونگ تائید کرد که گلکسی نوت 7 دوتا  سه ماه آینده این به روز رسانی را به صورت عمومی دریافت می کند. دونگ جین رئیس سامسونگ موبایل در طول رویداد گلکسی نوت 7 در مقابل رسانه های کره جنوبی این موضوع را بیان کرد. همچنین گفت: ” برای ما ایجاد یک پلت فرم پایدار و بدون اشکال برای کاربران بسیار مهم است به همین دلیل در حال تست بتای به روز رسانی این سیستم عامل هستیم.”

کره تایمز همچنین تصریح کرد که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه ی نسخه ی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای گلکسی نوت 7 است و همچنین این کمپانی برای عرضه نمایشگر تاشو به صورت تجاری، آماده نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر