;
coinex

دعتونامه سامسونگ برای کنفرانس IFA سال 2016 ارسال شد

دعتونامه سامسونگ برای کنفرانس IFA سال 2016 ارسال شدغول های تکنولوژی در حال آماده سازی خود برای IFA هستند. گزارشات نشان می دهند که دعتونامه سامسونگ برای کنفرانس IFA سال 2016 ارسال شده است.

 IFA نمایشگاه بزرگی است که در فصل تعطیلات شروع می شود. اکثر گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، تبلت ها و دیگر فناوری های جدید در نمایشگاه IFA معرفی می شوند. این نمایشگاه به صورت سالانه در برلین آلمان در ماه سپتامبر، برگزار شده و پیش از شروع آن کمپانی های بزرگ کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کنند. همچنین هر سال سامسونگ گوشی هوشمند جدید گلکسی نوت خود را در این کنفرانس معرفی می کند اما از سال گذشته قبل از شروع کنفرانس، گلکسی نوت 5 را معرفی کرد، امسال هم همین اتفاق برای گلکسی نوت 7 افتاد.

همه ی کنفرانس های مطبوعاتی قبل از اینکه نمایشگاه آغاز شود، برگزار می شوند. در حال حاضر سونی، هوآوی، ایسر و چند کمپانی دیگر در حال برگزاری کنفرانس در برلین هستند، اکنون نیز نوبت سامسونگ است تا کار را شروع کند.

در واقع اول سپتامبر سامسونگ یک کنفرانس مطبوعاتی کوتاه خواهد داشت. از این رو احتمالا هیچ دستگاه جدیدی در این کنفرانس معرفی نمی شود. اما این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند گیر اس 3 را در این رویداد رو نمایی شود. سال گذشته گیر اس 2 در IFA پس از تبلیغ گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، در آگوست، معرفی شد. بنابراین تعجب آور نخواهد بود که شاهد گیر اس 3 در برلین باشیم.

گیر اس 2 یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2015 بود. سامسونگ این ساعت هوشمند را به گونه ای طراحی کرد که با همه ی دستگاه های اندرویدی قابل استفاده باشد، نه اینکه تنها با گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ کار کند.

البته دستگاه های زیادی امسال در برلین معرفی می شوند و شاید سامسونگ خیلی کمتر از دیگر کمپانی ها طرفدارن را به وجد آورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر