;
coinex

سونی پلی استیشن نو را به کامپیوتر می آورد

سونی پلی استیشن نو را به کامپیوتر می آورددر سال 2014 سونی سرویس جدیدی را که این روزها به نام پلی استیشن نو یا PlayStation Now می شناسیم، معرفی کرد. برای کسانی که این سرویس را نمی شناسند باید بگوییم که، پلی استیشن نو یک سرویس بازی ابری استریم است که این امکان این را فراهم می کند تا بازی  کنان به صورت استریم از بازی هل استفاده کنند و بازی های پلی استیشن 3 را روی کنسول های خود و یا در برخی مواقع بر روی تلوزیون های براویا سونی به اجرا در آورند.

بر اساس پستی از یک وب سای فرانسوی به نام Gamekult به نظر می رسد که سونی می تواند این سرویس به اشتراک گذاری را به کاپیوترهای شخصی بیاورد. بر اساس اطلاعات ما، 23 آگوست یعنی 11 روز دیگر، در وهله ی اول پلی استیشن نو برای کامپیوترهای شخصی در کشور های مثل بلژیک، هلند و انگلستان عرضه می شود سپس یک هفته بعد در ایلات متحده و کانادا نیز کاربران می توانند از آن لذت ببرند.

در دسترس بودن سرویس پلی استیشن نو در فرانسه یا ژاپن مشخص نیست. کامپیوتر ها برای این سرویس باید حداقل ویندوز 7 را در حال اجرا داشته باشند و سرعت اتصال اینترنت نیز 5 مگابایت بر ثانیه باشد. همچنین یک کنترل کننده سازگار، ترجیحا DualShock 4، برای لذت بردن از 300 بازی موجود در این کاتولوگ که به کامپیوتر آنها اضافه می شود، در اختیار داشته باشند.

از آنجا که سونی بازی های خود را با رابط کاربری کنترل کننده DualShock 4 طراحی کرده است، جای تعجب نیست که برای بیشتر لذت بردن از بازی ها، بهتر است از کنترلر DualShock  استفاده شود.

البته این گزارش رسمی نیست باید تا 11 روز دیگر صبر کنیم و ببینیم که آوردن پلی استیشن نو  بر روی کامپیوتر تا چه میزان تحقق می یابد. با این حال نیازی به انتظار طولانی مدت نیست و به زودی در اخبار شایعات جزئیات بیشتری را در میابیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر