;
coinex

تصاویر ایسوس زن واچ 3 در فضای آنلاین منتشر شد؛ نمایشگر گرد تائید می‌شود

تصاویر ایسوس زن واچ 3 در فضای آنلاین منتشر شد. ایسوس اولین ساعت هوشمند زن واچ خود را که مبتنی بر اندروید ویر بود در نمایشگاه IFA 2014 برلین به نمایش گذاشت. پس از آن زن واچ 2 (ZenWatch 2) در همان زمان و در سپتامبر 2015 عرض اندام کرد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت تایوانی قصد دارد تا در نمایشگاه IFA امسال نسل سوم از پوشیدنی های هوشمند خود را به معرض نمایش درآورد. شایعات نشان می‌دهند که ایسوس زن واچ 3 به زودی منتشر خواهد شد.

شایعات نشان می‌دهند که ایسوس زن واچ 3 به زودی منتشر خواهد شد.

دیروز خبری از کمیسیون ارتباطات فدرال به گوش رسید. در اسناد و مدارک منتشر شده از FCC مشخص شد که ساعت هوشمند جدید ایسوس از طرحی دایره ای شکل برخوردار خواهد بود و امروز با انتشار تصاویری از ساعت هوشمند ZenWatch 3 آن خبر نیز تائید شد. در تصاویری که از این دستگاه به بیرون درز کرده به وضوح می‌توان دید که ایسوس ZenWatch 3 یک نمایشگر گرد اختیار کرده است. این نمایشگر به کلی با طرح مربع شکل ZenWatch 2 مغایرت دارد. این رندرها همچنین وجود سه دکمه کنترل فیزیکی در کنار قاب آن را آشکار می کند. این مورد نیز برخلاف مدل قبلی طراحی شده است. در نسل قبلی این سری از ساعت‌ های هوشمند تنها یک دکمه کنترل جای گرفته بود.

شایعات نشان می‌دهند که ایسوس زن واچ 3 به زودی منتشر خواهد شد.

علاوه بر این ها Asus ZenWatch 3 از فلز ساخته شده و صفحه نمایش آن نیز باریک تر از زن واچ 2 خواهد بود (با توجه به نمایشگر دایره ای، این امر بدیهی به نظر می رسد). ایسوس زن واچ 3 از شارژ بی سیم پشتیبانی نکرده و در عوض از یک آداپتور شارژ 2 آمپر – 5 ولتی که به قاب پشتی آن متصل می شود، استفاده می‌ کند.

از دیگر ویژگی های اتصال در این مدل جدید باید به Bluetooth 4.2 و Wi-Fi 802.11 b / g / n اشاره کرد. البته نباید نسخه دوم سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear 2.0) را هم فراموش کرد. این سیستم عامل مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد. قیمت این دستگاه هنوز مشخص نشده؛ اما به زودی خبرهای بیشتری درباره آن شنیده خواهد شد.

شایعات نشان می‌دهند که ایسوس زن واچ 3 به زودی منتشر خواهد شد. شایعات نشان می‌دهند که ایسوس زن واچ 3 به زودی منتشر خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر