;
coinex

معرفی سیستم عامل جدید گوگل با نام مستعار Fuschia

معرفی سیستم عامل جدید گوگل با نام مستعار Fuschiaگزارشات حاکی از آن است که سیستم عامل جدید گوگل با نام مستعار Fuschia در حال برنامه ریزی است.

وقتی صحبت از سیستم عامل واحد و یکپارچه به میان می آید، مایکروسافت با ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل، سرآمد است. با این حال گوگل در حال کار بر روی سیستم عاملی به نام Fuschia است که بسیاری معتقدند که می تواند سیستم عامل یکپارچه ی گوگل باشد.

پیش از این شایعه شده بود که گوگل به دنبال ادغام سیستم عامل های کروم و اندروید با یکدیگر است. سپس نشانه هایی دیده شد که سیستم عامل کروم برنامه های اندرویدی را به خوبی اجرا می کرد. در صفحه منبع گوگل آمده است که:

” (یک سیستن عامل جدید)Pink + Purple == Fuchsia ”
به نظر شما این جمله به چه معناست؟ آیا Pink/Purple یا صورتی و بنفش به معنای سیستم عامل های اندروید و کروم است؟ باید منتظر ماند و دید ولی اشاره شده است که Fuchsia بسته به اینکه روی چه دستگاهی اجرا می شود، با دو هسته ی مختلف می آید. در مستندات مربوط به این سیستم عامل جدید گوگل ، با نام های LK و مگنتا به دو هسته ی آن اشاره شده، در واقع در این مستندات آمده است که:

” LK یک هسته ی طراحی شده برای سیستم های کوچک است که به طور معمول در برنامه ها تعبیه شده استفاده می شود. از سوی دیگر مگنتا گوشی های مدرن و کامپیوترهای شخصی مدرن با پردازنده های سریع را هدف قرار می دهد. “

اگر این به معنای ادغام سیستم عامل های کروم و اندروید نباشد نمی توانیم حدس بزنیم که سیستم عامل جدید گوگل به چه منظوری ارائه می شود.

از طرفی از آن جا که گوگل در حال برنامه ریزی برای انتشار اندروید 7 است، به نظر می رسد که Fuschia آماده ی عرضه نیست. همچنین باید دید که آیا به مرحله ی نهایی خواهد رسید یا خیر. زیرا گوگل معمولا ایده های زیادی را مورد آزمایش قرار می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر