;
coinex

نسکسوس سلفیش اچ تی سی با اسنپ دراگون 821 می آید

نسکسوس سلفیش اچ تی سی با اسنپ دراگون 821 می آیدهمانطور که می دانید اچ تی سی گوشی های نکسوس گوگل را در سال جاری تولید خواهد کرد، یکی از این گوشی ها نکسوس سلفیش و دیگر نکسوس مارلین نام دارد. بنا بر شایعات مختلف، شنیده بودیم که نکسوس سلفیش اچ تی سی ، با تراشه ی اسنپ دراگون 820 همراه خواهد بود. البته جای تعجب نیست زیرا در گوشی های رده بالا از این تراشه استفاده می شود. با این حال با توجه به گزارش جدیدی از Android Police این گوشی انرژی پردازشی خود را از اسنپ دراگون 821 خواهد گرفت، این در حالی است که تا کنون نسکسوس سلفیش اچ تی سی در بنچمارک ها با اسنپ دراگون 820 دیده شده است.

با توجه به اینکه Android Police سابقه ی خوبی در فاش کردن این نوع شایعات دارد، می توان گفت به احتمال زیاد، نسکسوس سلفیش اچ تی سی مجهز به اسنپ دراگون 821 خواهد بود. از این رو امکان دارد که بنچمارک های انجام شده جعلی باشند و یا یک نمونه با تراشه 820 را تست کرده باشند.

در هر صورت، این گزارش را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید زیرا هیچ کدام از این موارد به صورت رسمی تائید نشده است. البته شنیده شده که گوشی های نکسوس، 4 ام اکتبر، معرفی خواهند شد، به همین خاطر به زودی شاهد جزئیات رسمی آن خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر