;
coinex

گوشی Leagoo T1 ، اسمارت فون OPPO F1 را به چالش کشید

گوشی Leagoo T1 محصول جدید شرکت Leagoo معرفی شد

گوشی Leagoo T1 محصول جدید شرکت Leagoo معرفی شد. اوپو شاید در طراحی و ساخت با کیفیت از اعتبار خوبی برخوردار باشد؛ اما معمولا مشخصات فنی آن، قیمت این دستگاه ها را چندان توجیه نمی کند و شرکت Leagoo با گوشی Leagoo T1 خود، مدل OPPO F1 را هدف قرار داده است.

Leagoo T1 شاید کمی از نظر مقدار رم کم بیاورد (2 گیگابایت در برابر 3 گیگابایت رم اوپو اف 1)؛ اما از جنبه های دیگر کم و کسری ندارد. هر دو دستگاه از یک نمایشگر 5 اینچی با کیفیت اچ دی بهره مند شده، پردازنده مرکزی چهار هسته ای دارند و اندازه سنسور دوربین ها در هر دو یکسان است، فقط مدل T1 در هر دو سمت خود به فلش LED مجهز شده است. شرکت Oppo در تبلیغات خود گفته بود که مدل F1 از فلز ساخته شده؛ اما این تمام حقیقت نیست. تنها 65 درصد از بدنه گوشی Oppo F1 فلزی بوده و این در حالی است که 85 درصد از بدنه ی گوشی Leagoo T1 از فلز ساخته شده است. استفاده از سنسور اثر انگشت به یک ضرورت در گوشی های هوشمند امروزی تبدیل شده و مدل T1 نیز به وضوح آن را نشان می دهد و همچنین باید اضافه کرد که موبایل جدید Leagoo دارای حاشیه قاب کمتری است.

شرکت Leagoo با گوشی Leagoo T1 خود، مدل OPPO F1 را هدف قرار داده است.

ارتقا نرم افزار یکی از بخش هایی است که معمولا اوپو در ان مشکلاتی دارد و البته این مورد در گوشی Leagoo T1 تبدیل به یک مزیت شده است. این دستگاه با اندروید 6 مارشمالو از جهبه خارج خواهد شد، در حالی که مدل اوپو اف 1 هنوز در سیتم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ گیر کرده است.

شما کدام گوشی را انتخاب می‌کنید؟ Leagoo شرکت نام آشنایی نیست؛ اما این مدل جدید به نظر بد نمی رسد. انتخاب خود را با ما در میان بگذارید.

شرکت Leagoo با گوشی Leagoo T1 خود، مدل OPPO F1 را هدف قرار داده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر