;
coinex

مشخصات گوشی Samsung Z2 در یک ویدئوی رسمی آشکار شد

به تازگی تصاویر زیادی از گوشی Samsung Z2 به بیرون درز کرده است

به تازگی تصاویر زیادی از گوشی Samsung Z2 به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند در کنار راه اندازی گلکسی نوت 7 در آفریقا ظاهر شد و مشخصات آن به همراه برخی دیگر از جزئیات در دسترس قرار گرفت. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ با انتشار یک ویدئو در فضای وب ویژگی ها و مشخصات گوشی Samsung Z2 را مورد تائید قرار داده است.

این ویدئو که توسط وب گاه SamMobile به اشتراک گذاشته شد، به خوبی نشان می دهد که گوشی جدید سامسونگ از شبکه ارتباطی پر سرعت 4G LTE پشتیبانی کرده و با ویژگی Ultra Data Saving Mode همراه شده است. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی هوشمند استفاده از اپلیکیشن My Money Transfer است. این برنامه که منحصرا به کاربران هندی تعلق دارد به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی و در چند مرحله ساده پول خود را انتقال دهید. به نظر می رسد که سامسونگ با کار گذاشتن یک چراغ قوه در این گوشی آن را به یک ابزار سودمند تبدیل کرده است. شاید در نگاه اول چیز مهمی نباشد؛ اما چراغ قوه می‌تواند یکی از مفید ترین ویژگی های یک اسمارت فون قلمداد شود. این را کسانی می دانند که در تاریکی در جستجوی چیزی بوده اند و جز گوشی هوشمندشان چیزی در دست نداشته اند.

گوشی Samsung Z2 با سیتم عامل Tizen 2.4 عرضه خواهد شد

این ویدئو همچنین نشان می دهد که دستگاه جدید سامسونگ از یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز قدرت گرفته و یک دوربین 5 مگاپیکسلی رو به عقب دارد. سامسونگ زد 2 دارای یک نمایشگر 3.97 اینچی WVGA بوده و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

از دیگر مشخصات گوشی Samsung Z2 می توان به رابط کاربری سیستم عامل Tizen 2.4 اشاره کرد و همچنین یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی که نیروی لازم برای کارهای روزمره را فراهم می آورد.

همان طور که گفته شد مدل سامسونگ Z2 از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی کرده و از دیگر گزینه های آن باید به جی پی اس، بلوتوث 4.0، یو اس بی 2.0 و وای – فای با استاندارد 802.11 b/g/n اشاره داشت.

موبایل سامسونگ زد 2 در کشورهای مختلفی عرضه خواهد شد. عربستان سعودی، بنگلادش، نیجریه، هند، نپال، سریلانکا، ترکیه، آفریقای جنوبی، اندونزی و امارات متحده عربی از جمله کشورهایی هستند که این دستگاه را دریافت خواهند کرد. شایعات نشان می‌ دهند که این گوشی هوشمند با برچسب قیمتی 70 دلار به فروش می رسد. هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر