;
coinex

مشخصات گوشی HTC دیزایر 10 Lifestyle منتشر شد؛ HTC دیزایر 10 پرو در راه است

به گزارش ایوان بلاس، کمپانی اچ تی سی از دو مدل مختلف از سری گوشی های دیزایر 10 با نام های HTC دیزایر 10 Lifestyle و HTC دیزایر 10 پرو رونمایی خواهد کرد.

ایوان بلاس معروف در زمینه ی انتشار اخبار گوشی های هوشمند ماه گذشته اشاره کرده بود که یک گوشی دیزایر 10 در آینده رونمایی خواهد شد و حتی برخی از تصاویر آن نیز به بیرون درز کرد. اما در حال حاضر مشخص شد که کمپانی اچ تی سی قصد دارد از دو گوشی HTC دیزایر 10  Lifestyle و HTC دیزایر 10 پرو رونمایی کند. نسخه ی پرو، رده بالاتر است اما متاسفانه تا به حال هیچ مشخصاتی از این گوشی به دست نرسیده است. از طرف دیگر، تقریبا تمام خصوصیات با اهمیت گوشی HTC دیزایر 10 Lifestyle منتشر شده اند.

این احتمال وجود دارد که تصویر بالا که برای اولین بار در ماه جولای منتشر شد، در واقع همان گوشی اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل باشد؛ به ویژه با در نظر داشتن اینکه ایوان بلاس از نوارهای طلایی متالیک در لبه ها و المان های کلیدی دایره شکل از جمله لنزهای دوربین، فلاش و جایگاه آنتن نیز خبر داده بود؛ بدین ترتیب به نظر می رسد که تصویر بالا دقیقا نشان دهنده ی این خصوصیات باشد.

علاوه بر این، گفته می شود که گوشی HTC دیزایر 10 Lifestyle از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 720p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به فلاش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. اینطور که به نظر می رسد، این گوشی در دو نسخه ی حافظه عرضه خواهد شد؛ نسخه ی رم 2 گیگابایتی با حافظه ی 16 گیگابایتی همراه است، این در حالیست که نسخه ی رم 3 گیگابایتی این دستگاه با حافظه ی 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

این دستگاه از اسپیکر های استریو BoomSound نسخه ی Hi-Fi و سیستم صوتی 24 بیت برخوردار خواهد شد. گوشی نامبرده با هدفون های کوچک با کیفیت که رنج فرکانس تقویت شده ای دارند، همراه خواهد بود. سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو نیز پایه ی HTC Sense خواهد بود. یک تراشه ی کوالکوم نامشخص همراه با پردازنده ی چهار هسته ای تامین قدرت دستگاه را به عهده خواهد داشت. گوشی های HTC دیزایر 10  Lifestyle و HTC دیزایر 10 پرو، کامل کننده های گوشی پرچمدار اچ تی سی 10 هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر