;
coinex

کمپانی میزو در ماه سپتامبر از گوشی جدیدی رونمایی خواهد کرد

با توجه به تصویر جدیدی که در وبسایت ویبو منتشر شده، به نظر می رسد که گوشی جدید کمپانی میزو در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

در این تصویر عبارت “Pro than Pro” به معنی “حرفه ای تر از حرفه ای” دیده می شود؛ همچنین عبارات دیگری به زبان چینی نوشته شده که ترجمه ی آنها به زبان انگلیسی، True Flagship on your Fingertips (پرچمدار واقعی روی نوک انگشتان شما) خواهد بود و به گوشی جدیدی اشاره می کند؛ به بیان بهتر، به یک مدل پرو (Pro) اشاره می کند.

اگر به خاطر داشته باشید، بخشی از شایعات پیرامون دستگاه میزو سری E، از مجهز شدن این دستگاه به تراشه ی رده بالای سامسونگ، یعنی اگزینوس 8890 خبر می دادند؛ اما گوشی میان رده ی دیگری به نام میزو M3E معرفی شد که از پردازنده ی هلیو P10 بهره می برد. اما در حال حاضر به نظر می رسد که این همان دستگاهی است که به تراشه ی اگزینوس مجهز خواهد شد؛ پرچمدار واقعی میزو که می تواند با سایر پرچمداران رقابت کند.

در این پوستر، تاریخ 3 سپتامبر مشخص شده است. این تاریخ کمی عجیب به نظر می رسد، چرا که سوم سپتامبر، شنبه خواهد بود. تا آنجاییکه که تجربه ثابت می کند، هیچ تولید کننده ای در تعطیلات آخر هفته از محصول خود رونمایی نمی کند.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما کمپانی میزو از چه دستگاهی رونمایی خواهد کرد؟ یک مدل پرو 6 با تراشه ی اگزینوس 8890 یا یک نسخه ی کاملا متفاوت از سری پرو؟ نقطه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر