;
coinex

امکان رسم در برنامه های اندرویدی و ios مایکروسافت آفیس

امکان رسم در برنامه های اندرویدی و ios مایکروسافت آفیس به روز رسانی جدید برنامه های اندرویدی و ios مایکروسافت آفیس امکان رسم کردن را برای کاربر به ارمغان می آورند.

مایکروسافت امروز مجموعه برنامه های آفیس خود را به روز رسانی کرد و امکان رسم کردن با انگشت و همچنین قابلیت ذخیره در کارت حافظه را به برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت موجود برای اندروید و ios اضافه نمود.

اکنون می توانید در ورد، اکسل و پاورپوینت، با دست و یا قلم روی صفحه اسناد خود طرح های جدیدی رسم کنید و سپس در صورت نیاز آن سند را در حافظه ی میکرو اس دی ذخیزه نمائید. البته امکان ذخیره سازی آنها برای اندروید نسخه ی 5 به بالا امکان پذیر است.

تب جدید رسم، در هر سه برنامه ورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت آفیس یافت می شود. ابزار رسم موجود در این تب به کاربران آیفون این امکان را می دهد که از قلم استایلوس و یا انگشت خود برای نوشتن، رسم کردن، هایلایت کردن و حاشیه نویسی در اسناد مختلف مایکروسافت آفیس، استفاده کنند.

میزان ضخامت و همچنین رنگ این قلم قابل تغییر است، همچنین شکل دست نیز می تواند به شکل سفارشی تبدیل شود. کاربران اکسل این امکان را دارند که در خانه های جدول، حاشیه نویسی کنند، در پاور پوینت نیز می توان بر روی اسلاید ها تصاویر دلخواه رسم کرد.

مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت همه برای آی فون در اپ استور و برای دستگاه های اندروید در گوگل پلی استور به صورت رایگان برای دانلود در دسترس هستند ولی کاربران باید تائیده ی آفیس 365 را برای ایجاد، ویرایش و به اشتراک گذاری اسناد در اختیار داشته باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: به ر


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر