;
coinex

گوشی نکسوس مارلین و سیلفیش تاییدیه FCC را به دست آوردند

گوشی نکسوس مارلین و سیلفیش تاییدیه FCC را به دست آوردند.

گوشی نکسوس مارلین و سیلفیش تاییدیه FCC را به دست آوردند. انتظار می رود که گوگل و اچ تی سی دو گوشی جدید نکسوس را در اواخر این ماه یا در ماه آینده رونمایی کنند. تا کنون مشخصات و تصاویری از آن ها در فضای مجازی به بیرون درز کرده و آخرین خبرها نشان می‌ دهد که هر دو گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش در لیست تاییدیه FCC قرار گرفته اند.

قرار گرفتن در لیست FCC به معنای آن است که این دو دستگاه به زودی در بازارهای آمریکا عرضه خواهند شد. در این لیست گوشی Nexus Sailfish با شماره مدل G-2PW2100 و گوشی Nexus Marlin با شماره سریال G-2PW4100 ظاهر شده و البته مشخصات چندانی نیز از آن ها منتشر نشده است. با این وجود در این لیست اعلام شده که این دو دستگاه توسط شرکت اچ تی سی طراحی شده و در سایت گوگل قرار گرفته اند.

گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش با اندروید 7.0 نوقا عرضه خواهند شد

همان طور که اشاره شد مشخصات زیادی از این دو گوشی هوشمند وجود ندارد؛ اما به نظر می‌ رسد که این دو دستگاه از گزینه‌ های ارتباطی مانند WiFi 802.11، بلوتوث و قابلیت NFC برخوردار هستند. انتظار می رود که موبایل Nexus Marlin دارای نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویری QHD باشد و از اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت گیرد. 4 گیگابایت رم و یک باتری 3450 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این دستگاه خواهد بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت این دستگاه وجود دارد و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی قرار گرفته است. هر دو گوشی به احتمال بسیار زیاد با پورت یو اس بی نوع C همراه شده و بر مبنای سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا پایه ریزی شده اند.

هر دو گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش در لیست تاییدیه FCC قرار گرفته اند.

نکسوس Sailfish در مقایسه با مدل نکسوس مارلین از نمایشگر کوچکتری برخوردار شده است. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل در پنل جلویی آن خودنمایی خواهد کرد. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و از تراشه چهار هسته ای اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت می گیرد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی رو به عقب به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، بخش ثبت تصاویر آن را برعهده داشته و یک باتری 2770 میلی آمپر ساعتی موظف است تا آن را روشن نگه دارد.

هر دو دستگاه به احتمال زیاد ساختاری فلزی – شیشه ای داشته و به یک اسکنر اثر انگشت در پشت، مجهز خواهند شد. زمان رونمایی از این دستگاه چندان دور نخواهد بود.

نکسوس Sailfish در مقایسه با گوشی نکسوس مارلین از نمایشگر کوچکتری برخوردار شده است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر