;
coinex

تصاویر دیگری از گوشی نکسوس مارلین (یا سیلفیش) به بیرون درز کرد

تصاویر دیگری توسط حساب توییتر @usbfI در فضای اینترنت منتشر شده که احتمالا یکی از گوشی های نکسوس مارلین یا نکسوس سیلفیش را به نمایش گذاشته است.

بنابر شایعات، انتظار می رود که این دو گوشی از طراحی ظاهری مشابه (اما در اندازه های مختلف) برخوردار باشند، بدین ترتیب نمی توان به طور قطع گفت که تصاویر کدام یک از این دو دستگاه منتشر شده است. اخبار اخیر حاکی از آن هستند که این دو گوشی نکسوس از جنس های مختلف ساخته خواهند شد؛ شیشه و فلز برای ساخت دستگاه بزرگ تر و پلاستیک برای گوشی کوچکتر در نظر گرفته شده است. البته این اخبار هنوز به تایید نرسیده اند. شایعات دیگر مدعی هستند که “دستگاه پایین رده ی مشکی و پلاستیکی، تنها یک نمونه ی اولیه بوده و نسخه ی نهایی نخواهد بود.”

این دومین مجموعه از تصاویری است که طی دو روز گذشته توسط این حساب کاربری به بیرون درز کرده است. عکس های جدید، لبه ی سمت راست و زوایایی از قاب پشتی گوشی نکسوس مارلین یا نکسوس سیل فیش را به نمایش گذاشته اند؛ اینطور که به نظر می رسد، تنها نیمه ی بالایی از جنس شیشه خواهد بود.

برخی از هوادارن گوشی های نکسوس از گوشی های آینده ی این برند که ظاهری شبیه به گوشی های نکسوس 4 و HTC Evo دارد، استقبال کرده اند. نظر شما در این باره چیست؟ از ظاهری که نیمی از آن از جنس شیشه و نیم دیگر پلاستیک باشد استقبال می کنید یا خیر؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر