;
coinex

گوشی اوپو R9s تاییدیه ی TENAA را دریافت کرد

گوشی اوپو R9s که از بدنه ی باریک و فلزی برخوردار است، تاییدیه ی TENAA را دریافت کرد.

گوشی اوپو R9s دستگاه دیگری است که از طرف دومین تولید کننده ی بزرگ چینی یعنی کمپانی اوپو معرفی خواهد شد؛ این گوشی اخیرا تاییدیه ی آژانس نظارتی مخابرات چینی TENAA را دریافت کرد. شایعات دیگری که درباره ی این دستگاه منتشر شده بود از عرضه ی آن در ماه سپتامبر و قبل از جشن روز ملی چین خبر می داد؛ حضور این دستگاه در لیست TENAA درواقع خبر قبلی را تایید می کند.

گوشی اوپو R9s به دنبال گوشی موفق اوپو R9 ساخته شده است؛ فروش این گوشی در سه ماهه ی اول و دوم سال 2016 دو برابر از سایر دستگاه های این کمپانی بیشتر بوده است. جزئیات اندکی درباره ی این گوشی در لیست TENAA دیده می شود؛ اما رندرهای منتشر شده از شباهت ظاهری آن با گوی اوپو R9 خبر می دهند.

 

گوشی اوپو R9s همانند مدل R9 از یک بدنه ی باریک و فلزی برخوردار شده و احتمالا از اندروید مارشمالو بهره خواهد برد. گفته می شود که این گوشی از قابلیت شارژ سریع VOOC بهره می برد که می تواند دستگاه را در عرض 15 دقیقه به طور کامل شارژ کند. اما تفاوت اساسی میان این مدل و نسخه ی R9، تراشه های آنهاست؛ گوشی اوپو R9s از تراشه ی اسنپ دراگون 625 برخوردار خواهد شد، این در حالیست که گوشی اوپو R9 با تراشه ی مدیا تک هلیو پی 10 همراه بود.

 

تراشه ی اسنپ دراگون 625 با پردازنده ی 14 نانومتری همراه است که عملکرد و بهره وری بالاتر انرژی را به اجرا خواهد شد؛ این تراشه همچنین با پردازنده ی گرافیکی آدرنو 506 همراه است. گوشی اوپو R9s همچنین از Cat. 7 LTE پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین از قابلیت شارژ سریع 3.0  برخوردار خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر