;
coinex

اپل واچ 2 به اتصال اینترنتی از طریق شبکه های موبایل مجهز نخواهد شد

این احتمال وجود دارد که اپل واچ 2 از قابلیت اتصال به اینترنت از طریق شبکه های موبایلی برخوردار نشود اما به GPS مجهز خواهد شد.

شایعاتی که تا به حال پیرامون اپل واچ 2 منتشر شده، چندان عجیب و داغ نیستند. مواردی که انتظار می رود در اپل واچ آینده وجود داشته باشد، همگی منطقی و قابل قبول هستند. گفته می شود که اپل واچ 2 از طراحی باریک تر اما باتری بزرگتر برخوردار خواهد شد؛ علاوه بر این، سرعت عملکرد این ساعت هوشمند نیز تقویت می شود. اخیرا شایعاتی مبنی بر گزینه های اتصالی همانند دستگاه های اندروید وییر به گوش می رسد اما احتمال نادرست بودن آنها نیز وجود دارد.

شایعات اخیر حاکی از آن بودند که این کمپانی قصد دارد اتصال شبکه های موبایلی را در اپل واچ 2 قرار دهد. بدین ترتیب، کمپانی اپل می بایست با شرکت های حامل همکاری می کرد تا پشتیبانی از ساعت های هوشمند متصل به اینترنت را فراهم کند. اما در نهایت به نظر می رسد که این ایده به طور کل منحل شده است؛ چرا که این کمپانی در بهترین حالت ممکن، نمی تواند تا دسامبر آینده این قابلیت روی دستگاه ها قرار دهد. یکی از مشکلات احتمالی، عمر باتری است؛ ساعت ها در صورت اتصال به اینترنت باید دوام بیشتری داشته باشند. کمپانی اپل همچنین ایده ی رادیو های کم انرژی را نیز در نظر گرفت اما آنها هم در نهایت آماده نشدند.

این کمپانی تصمیم گرفت تمرکز خود را روی جوانب سلامتی و تناسب اندام در اپل واچ 2 قرار دهد. در حال حاضر به نظر می رسد که این قابلیت با اتصال GPS نیز همراه خواهد بود. مکان یابی GPS می تواند دقت ردیابی ها را افزایش دهد؛ علاوه بر این، انرژی باتری زیادی را مصرف نمی کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر