;
coinex

بیشتر گوشی های هوشمند تا سال 2017 مجهز به اسکنر اثر انگشت خواهند بود

بیشتر گوشی های هوشمند تا سال 2017 مجهز به اسکنر اثر انگشت خواهند بوداسکنر اثر انگشت برای احراز هویت تا سال 2017 نفوذ بالای 50 درصدی در گوشی های هوشمند خواهد داشت. در سال 2016 نیز تا 40 درصد گوشی های هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت می شوند. به گفته ی ناظران صنعت، آمار نشان می دهد که از سال 2015 که تنها 20 درصد از گوشی های هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت برای احراز هویت بودند، تقاضا برای اسکنر اثر انگشت در گوشی ها، رو به رشد است.

با توجه به تعدد تلفن های رده میانی که این روز ها مجهز به اسکنر اثر انگشت هستند، جای تعجب نیست که تا سال 2017 بیش از نیمی از گوشی های هوشمند موجود در بازار، با اسکنر اثر انگشت همراه باشند.

تولید کنندگان چینی و تایوانی سنسور، وارد رقابت های بین المللی می شوند، اما بیشتر سهم بازار آنها، محلی خواهد بود زیرا به طور مثال تقاضا برای گوشی های هوشمند در چین تقریبا به 500 میلیون واحد در سال 2016 رسیده است.

عرضه ی سنسور اثر انگشت در چین و تایوان در سال 2017 به 100 درصد خواهد رسید. قیمت فعلی تولید این سنسور برای هر دستگاه 3 دلار است، تصور کنید که تا سال 2017 چقدر ارزان تر خواهد شد.

تکنولوژی های جدید همیشه به این سرگذشت می رسند، در واقع پس از همه گیر شدن به سرعت با کاهش قیمت مواجه می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر