;
coinex

سامسونگ گلکسی C9 به زودی از راه می رسد

سامسونگ گلکسی C9 به زودی از راه می رسدچند ماه از عرضه ی گلکسی C5 و گلکسی C7 می گذرد و اکنون به نظر می رسد که سامسونگ آماده ی معرفی یک گوشی هوشمند جدید از سری C به نام سامسونگ کلکسی است.

بنا بر گزارش سایت اخبار سامسونگ سم موبایل، گوشی سامسونگ گلکسی C9 با شماره مدل SM-C9000 آورده شده و نام مستعار آن “Amy” است. متاسفانه، هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات سخت افزاری سامسونگ کلگسی C9 و طراحی آن در دسترس نیست. تنها حدس می زنیم که مانند گلکسی C5 و گلکسی C7 بدنه فلزی و مشخصات سخت افزاری میان رده، از جمله اسکنر اثر انگشت به همراه خواهد داشت.

نام سامسونگ گلکسی C9 نشان می دهد که این گوشی بسیار بزرگی خواهد بود. از آنجا که گلکسی C5 نمایشگر 5.2 اینچی و گلکسی C7 نیز نمایشگر 5.7 اینچی دارد، نمایشگر گلکسی C9 تقریبا 6 اینچی خواهد بود در نتیجه شبیه به گوشی های کلکسی A9 و گلکسی A9 پرو  است که سال جاری توسط سامسونگ، عرضه شد.

در حال حاضر، سامسونگ، گلکسی C5 و گلکسی C7 را تنها در چین به فروش می رساند، از این رو به نظر می رسد سامسونگ گلکسی C9 ابتدا در این کشور عرضه شود. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی خارج از چین نیز در دسترس کاربران علاقه مند قرار می گیرد یا خیر. البته می تواند به صورت غیر رسمی از طریق فروشندگان شخص ثالث در دیگر بازارهای سراسر جهان نیز به فروش برسد. به زودی اطلاعات بیشتر در مورد سامسونگ گلکسی C9 منتشر می شود و ما آن را گزارش خواهیم داد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر