;
coinex

آیا ویژگی نمایشگر همیشه روشن سامسونگ از موتورولا به سرقت رفته است؟

ایده ی اولیه قابیلت نمایشگر همیشه روشن در گوشی های جدید سامسونگ از موتورولا نشات می گیرد. موتورولا معتقد است که ایده ی اولیه قابیلت نمایشگر همیشه روشن در گوشی های جدید سامسونگ از موتورولا نشات می گیرد. این قابلیت در گوشی های گلکسی اس 7 ، گلسی اس 7 اج و همچنین گلکسی نوت 7 دیده می شود. با توجه به تمام معرفی های صورت گرفته، همه بر این باورند که این ویژگی با گلکسی نوت 7 به تکامل رسیده است.

در یکی از پست های توئیتری موتورولا دیده می شود که سامسونگ را متهم به سرقت قابلیت نمایشگر همیشه روشن کرده است. در این پست به کلمه گلکسی اشاره شده که مشخصا منظور گوشی های گلکسی سامسونگ است. البته در کامنت های زیر این پست برخی در تلاش بودند که بگویند، نوکیا اولین کمپانی است که این قابلیت را در گوشی های هوشمند خود نمایش داده است. در حالی که نمایشگر همیشه روشن در آن زمان شناخته شده نبود. البته اگر بخواهیم واقع بینانه این موضوع نگاه کنیم، اکثر ویژگی های به کار رفته در گوشی های هوشمند، از یکدیگر اقتباس شده اند ولی برخی از کمپانی ها توانسته اند به نحوی تکامل یافته آن را اجرا کنند و با آن شناخته شوند.

برای مثال اسکنر اثر انگشت با موتورولا در گوشی های هوشمند معرفی شد، در حالی که اپل با بکار بستن تاچ آی دی به خوبی آن را عرضه کرد. اسکنر چشم موجود در گلکسی نوت 7 نیز برای اولین بال در سال 2015 توسط فوجیتسو معرفی شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر