;
coinex

با سیری می توانید در واتس اپ چت و تماس صوتی برقرار کنید

با سیری می توانید در واتس اپ چت و تماس صوتی برقرار کنیدبه زودی می توانید توسط سیری، دستیار مجازی سیستم عامل ios، در برنامه ی پیام رسان محبوب واتس اپ به چت و برقراری تماس صوتی  بپردازید.

اپل با ios 10، به گونه ی استادانه ای برای اولین بار دستیار مجازی سیری خود را با برنامه های شخص ثالث سازگار کرده است. البته این برنامه ها محدود هستند، برخی از برنامه های پرداخت تلفن همراه و برنامه های پیام رسان می توانند با استفاده از فرمان صوتی فراخوانی شوند. با وجود امکان دسترسی به رابط های برنامه کاربردی سیری، برخی از برنامه های شخص ثالث منتخب، به صورت عمیق تری با این دستیار مجازی ادغام خواهند شد.

واتس اپ، محبوب ترین برنامه ی پیام رسان دنیا، یکی از برنامه هایی است که برای سازگاری با سیری، انتخاب شده است. به زودی می توان با یک دستور صوتی به سیری، در واتس اپ ios چت و برقراری تماس صوتی را انجام داد . همچنین این برنامه ی پیام رسان می تواند با سرویس پیام های صوتی، به پیام های دریافت شده ی اخیر پاسخ دهد.

کاربران ios به زودی می توانند با گفتن” Hey, Siri, call ….with WhatsApp” با شخص مورد نظر خود تماس بگیرند. علاوه بر تماس سیری می تواند به جای کاربر پیام ارسال کند و یا پیام های دریافت شده را با صدای بلند بخواند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر