;
coinex

نمونه ی اولیه ای کوله پشتی بازی واقعیت مجازی اچ پی

نمونه ی اولیه ای کوله پشتی بازی واقعیت مجازی اچ پینمونه ی اولیه ای کوله پشتی بازی واقعیت مجازی اچ پی در رویداد کوچکی که این هفته توسط اچ پی برگزار شد، به نمایش در آمد.

کامپیوتر کوله پشتی بازی واقعیت مجازی اچ پی ، دستگاهی سبک و باریک است اما فعلا در مرحله ی نمونه ی اولیه قرار دارد. در واقع این کوله پشتی با یک کامپیوتر کامل همراه است که شاید به نظر ایده ی بدی به نظر برسد، اما در حقیقت اختراع بسیار مفیدی برای واقعیت مجازی است. شرکت هایی مثل Alienware، Zotac و MSI هر کدام کوله پشتی های این چنینی برای کارهای مبتنی بر سرگرمی، تولید کرده اند، اما هیچ کدام از آنها به اندازه اچ پی معتبر و متمایز نیستند. کامپیوتر کوله پشتی بازی واقعیت مجازی اچ پی نمونه ای کامپیوتر Omen اچ پی است که از سری Omen X، کامپیوتر های مخصوص بازی این شرکت، محسوب می شود.

کوله پشتی بازی واقعیت مجازی اچ پی، در حال حاضر، تنها یک نمونه ی اولیه است و مشخصات کامپیوتر قابل حمل آن فاش نشده است. به نظر می رسد که این کامپیوتر دارای پردازنده ی quad-core i7 اینتل، SSD ها M.2 و پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت حافظه DDR4 باشد. همچنین گفته شده است که کارت گرافیک اعلام نشده ی آن در تست Steam’s VR امتیاز 10.8 را از آن خود کرده است. از طرفی این کامپیوتر 10 پوند وزن دارد که برای حمل و نقل بسیار مناسب است. کل سیستم آن ماژولار است. می توان کامپیوتر را باز کرد و از آن به عنوان یک دسکتاپ استفاده نمود. دو باتری بزرگ در اطراف و دو سیم ضخیم در قسمت تحتانی آن، دیده می شود.

به نظر می رسد که اچ پی به دنبال عرضه ی این کوله پشتی برای مصرف کنندگان فردی است.  کوله پشتی بازی واقعیت مجازی اچ پی به منظور برداشتن محدودیت مکانی برای بازیکنان، طراحی شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverg


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر