coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نام گذاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آیفون های سال جاری تائید شد

نام گزاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آیفون های سال جاری تائید شدمنابع خبری مدعی بودند که به دلیل ویژگی های به روز شده ی کمی که آیفون های سال جاری نسبت به آیفون 6 اس ارائه می دهند، نام آنها آیفون 7 نخواهد بود و این نام برای آیفون سال 2017 باقی می ماند. با توجه به گزارشات جدید، نام گذاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آیفون های سال جاری تائید شدند.

از طرفی بخش دیگری از گزارشات اخیر، نشان می دهند که اپل دو مدل آیفون 7 در سال جاری عرضه خواهد کرد. یک مدل 4.7 اینچی به نام آیفون 7 و یک مدل 5.5 اینچی به نام آیفون 7 پلاس، در این میان، مدل شایعه شده ی سوم، یعنی آیفون 7 پرو وجود نخواهد داشت. به گفته ی منابع موثق، قرار بر این بود که آیفون 7 پلاس لنز دوربین دوگانه نداشته باشد و در واقع مدل محدود شده ای از آیفون 7 پرو باشد. یعنی دوربین دوگانه در آیفون 7 پرو ارائه شود ولی از آنجا اپل در تولید دوربین دوگانه مشکلی ندارد، نیازی به ارائه آیفون پرو نیست. بنابراین آیفون 7 پرو از سری آیفون های جدید حذف می شود و آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه همراه خواهد شد. گفته می شود که دوربین دوم مجهز به قابلیت زوم اپتیکال خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما

همان طور که اشاره کردیم، بنا به گفته ی همان منابع، اپل ایده استفاده از نام 6SE را ارائه داده بود تا نام آیفون 7 برای سال بعد باقی بماند ولی ازقرار معلوم آیفون های امسال عبارت S به همراه نخواهند داشت و نام نام گزاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آنها تائید شده است.

بنابر توئیتی از حساب کاربری توئیتر اوان بلاس، فاش کننده ی اسرار محرمانه ی گوشی های که هنوز معرفی نشده اند، دو مدل آیفون سال جاری اپل با نام مستعار Sonora برای آیفون 7 و Dos Palos برای آیفون 7 پلاس، عرضه خواهند شد.

از جمله تغییرات محدودی که در آیفون های امسال مشاهده خواهیم کرد، یکی استفاده از تراشه ی A10 برای تامین قدرت پردازشی این دو گوشی و دیگری حذف جک هدفون 3.5 میلی متری و تعبیه یک دکمه ی هوم خازنی جدید است. در واقع در این دکمه خازنی، روند الکترومغناطیس امکانی فراهم می کند تا کاربر حس کلیک کردن داشته باشد.

ما انتظار داریم که مدل های آیفون 7 را در تاریخ 7 سپتامبر (17 ام شهریور ماه) با شروع پیش فروش آن، ببینیم. از طرفی احتمالا این گوشی ها 23 سپتامبر(2ام مهر ماه)، عرضه شده و در دسترس کاربران قرار می گیرند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلامباتشکر از مطلب جالبتون

    پاسخ