;
coinex

ساعت هوشمند Huami در تاریخ 30 آگوست معرفی خواهد شد

ساعت هوشمند Huami که اولین ساعت هوشمند شیائومی خواهد بود در تاریخ 30 آگوست (9 شهریور 1395) معرفی خواهد شد. دستبند شیائومی می بند (Xiaomi Mi Band) که از محبوبیت خوبی نیز در بین کاربران برخوردار شد در نتیجه همکاری بین شیائومی و کمپانی Huaheng Electronic Technology تولید شد. نتیجه این همکاری منجر به تشکیل Huami Technology شد که از ترکیب دو واژه Huaheng + Xiaomi به دست آمده است.

شرکت Huaheng مسائل فنی و تخصصی را انجام می دهد و شیائومی پشتیبانی مالی از این شرکت جدید را بر عهده خواهد داشت. به دنبال موفقیت دستبند Mi Band در بازار، هوامی (Huami) یک ساعت جدید با نام Amazefit را راه اندازی کرد. این ساعت سرامیکی با حمایت سرمایه گذاران دیگری غیر از شیائومی تولید شد. سرمایه گذارانی نظیر Bayan Capital، Sequoia Capital و Morningside Capital شرکت هایی بودند که در این راه به هوامی کمک کردند. اکنون ساعت هوشمند هوامی در راه است و در 9 شهریور ماه رونمایی خواهد شد.

بعد از آن که مدیرعامل شرکت شیائومی، هوآ هوآنگ با قرار دادن پستی در ویبو درباره ساعت هوشمند کمپانی خود توضیحاتی داد، سخنگوی رسمی شیائومی در واکنش به این پست گفت که این ساعت شیائومی نخواهد بود؛ اما یک ساعت هوشمند از هوامی است. شیائومی واقعا مشغول کار بر روی یک ساعت هوشمند است، بر اساس شایعات و خبرهایی که به تازگی به بیرون درز کرده است، این محصول جدید در اواخر ماه جاری میلادی راه اندازی خواهد شد؛ اما پیش بینی می شود که از قیمت پائینی برخوردار نباشد.

محصولات شیائومی معمولا دارای قیمت های مقرون به صرفه‌ای هستند؛ اما گویا اولین ساعت هوشمند شیائومی چندان از این قاعده پیروی نکرده است؛ البته سخنگوی این کمپانی نیز به این نکته اشاره داشته که ساعت مورد نظر ساعت شیائومی نبوده بلکه ساعت هوشمند هوامی خواهد بود.

بنا به گفته برخی منابع، ساعت هوشمند Huami به مدت دو سال در ایالات متحده در حال توسعه بوده و با قیمت 1000 یوان چین (حدود 150 دلار) عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر