;
coinex

تصاویری از قاب محافظ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

تصاویری از قاب محافظ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس تصاویر قاب محافظ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ، برخی از مشخصات این دو گوشی را که تا کنون در شایعات فاش شده اند، تائید کرد.

با وجود اطلاعاتی که تا کنون در مورد آیفون 7 فاش شده است، می دانیم که تنها تغییر مشهودی که در این گوشی ها اعمال می شود، طراحی دوربین است. گفته شده که آیفون 7 دوربین بزرگتر خواهد داشت و آیفون 7 پلاس نیز با دوربین دوگانه همراه خواهد بود، با این وجود هر دو دوربین طراحی متفاوتی دارند.

در حال حاضر با توجه به تصاویری که امروز دیده شد، برخی از این تغییرات ظاهری تائید شده است. این تصاویر قاب محافظ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را نشان می دهد که بر اساس مشخصات شایعه شده در مورد آن ها طراحی شده اند. همانطور که در تصاویر می بینید، مشخص می شود که آیفون 7 پلاس دوربین دوگانه خواهد داشت.

همچنین همراه با این تصاویر، لیستی وجود دارد که نشان می دهد چه زمانی قاب محافظ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس وارد بازار می شوند. با توجه به این مستندات، قاب محافظ های آیفون های سال جاری، 15 ام سپتامبر روانه بازار می شوند. با این وجود به نظر می رسد که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اوایل ماه سپتامبر، معرفی شوند.

اگر این تاریخ ها درست باشد، قاب محافظ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هم زمان با عرضه ی آیفون های سال جاری در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر