;
coinex

مشخصات سامسونگ Galaxy J7 Prime به همراه تصاویری از آن به بیرون درز کرد

مشخصات سامسونگ Galaxy J7 Prime به همراه تصاویری از آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

مشخصات سامسونگ Galaxy J7 Prime به همراه تصاویری از آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. سامسونگ می گوید که در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن است. این دستگاه سامسونگ زد 2 (Samsung Z2) نام دارد و در 23 اگوست (امروز برابر با 2 شهریور ماه) معرفی خواهد شد. سامسونگ همچنین در نظر دارد تا بعد از این زمان گوشی دیگری را نیز منتشر کند. سامسونگ Galaxy J7 Prime دستگاه بعدی این کمپانی خواهد بود که دیروز مشخصات و تصاویری از آن به بیرون درز کرد.

کمپانی سامسونگ در ژوئن 2015 گوشی Galaxy J7 را با مشخصات مناسب و قابل قبولی معرفی کرد. دستگاهی که از یک پردازنده هشت هسته‌ ای اکسینوس 7580 با معماری 64 بیتی و سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T720 و 1.5 گیگابایت رم قدرت می گیرد.

برخی دیگر از مشخصات گلکسی J7 شامل یک نمایشگر سوپر آمولد 5.5 اینچی بود که از کیفیت اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) پشتیبانی می کرد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می شود. سامسونگ گلکسی جی 7 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد. این دستگاه مبتنی بر اندروید 5.1 لالی پاپ بوده که رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ بر بالای آن نقش بسته است.

در اوایل امسال کمپانیSamsung  نسخه ای از این گوشی را بروزرسانی کرده و روانه بازار کرد. نسخه جدید به رم بیشتری مجهز شده بود، پردازنده قویتری داشت و نمایشگر آن از رزولوشن بهتری برخوردار بود.

مشخصات سامسونگ Galaxy J7 Prime به همراه تصاویری از آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

سامسونگ Galaxy J7 Prime می تواند با یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم آن همراه باشد

مشخصات سامسونگ Galaxy J7 Prime و تصاویری از آن در وب سایت ویتنامی Techrum ظاهر شد. باور بر این است که این گوشی هوشمند نمی تواند رقیبی برای گوشی Galaxy J7 مدل 2016 باشد؛ اما سامسونگ Galaxy J7 Prime یک دستگاه میان رده با قیمتی متوسط است.

گفته می شود که گوشی Galaxy J7 Prime با یک نمایشگر ارتقا یافته، مقدار رم بیشتر، اسکنر بیومتریک و دوربین های بهتری همراه شده است. گوشی جدید سامسونگ دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. پردازنده 8 هسته ای Exynos 7870 با سرعت پردازش 1.6 گیگاهرتز و یا پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 615 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز به آن قدرت می دهد. 3 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

از دیگر مشخصات گلکسی جی 7 پرایم باید به دوربین های آن اشاره کرد. دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.9 بوده که در کنار آن یک فلش LED قرار گرفته است و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای یک سنسور اثر انگشت بوده که در دکمه اصلی آن جانمایی شده است. انرژی مورد نیاز مدل پرایم از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. اندروید 6.0 مارشمالو مدیریت نرم افزاری را بر عهده داشته و دیگر هیچ جزئیاتی همچون تاریخ راه اندازی و یا نرخ قیمت گذاری بر روی آن مشخص نشده است. تصاویر گوشی گلکسی J7 Prime را در زیر ببینید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر