;
coinex

انتشار اندروید 7 نوقا برای گوشی های نکسوس

انتشار اندروید 7 نوقا برای گوشی های نکسوسپس از انتظار طولانی کسانی که از نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 7 نوقا استفاده می کردند، بالاخره دیروز نسخه ی نهایی این پلت فرم، منتشر شد.
کسانی که گوشی های نکسوس دارند و یا مجاز به استفاده از نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید 7 نوفا بودند، هم اکنون می توانند نسخه نهایی و رسمی منتشر شده از این سیستم عامل را دانلود و نصب نمایند.
با وجود اینکه اندروید 6 مارشمالو نسخه ی جدیدی است و به تازگی به روز رسانی آن برای برخی از گوشی ها منتشر شده است، ولی از امروز جای خود را به اندروید 7 نوقا می دهد.
تا کنون ویژگی های زیادی از اندروید 7 نوقا ، آخرین نسخه از اندروید، توسط پیش نمایش های مختلفی که طی چند ماه گذشته در دسترس قرار گرفت، شناخته شده است.
در نسخه های مختلف قبل از نسخه ی نهایی، سرعت عملکرد این پلت فرم متفاوت بود و بدیهی است که در نسخه ی نهایی همه چیز بهبود یابد.
اندروید 7 نوقا ویژگی های زیادی از جمله تقسیم صفحه به چند پنجره، بهبود نوتیفیکیشن ها و عمر باتری طولانی تر را از طریق ویژگی Doze به ارمغان می آورد. از طرفی انتظار نداریم که نسخه ی نهایی اندروید نوقا با آخرین نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی آن تفاوت زیادی داشته باشد.
گوگل اعلام کرده است که به روز رسانی اندروید 7 نوقا ، اکنون برای گوشی های نکسوس 6، نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی، نکسوس 9، نکسوس پلیر و پیکسل سی، در دسترس است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: androidheadline


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر