;
coinex

تصاویری از نمایشگر الفون S7 به بیرون درز کرد

تصاویری از نمایشگر الفون S7 در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

تصاویری از نمایشگر الفون S7 در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد. صنعت ساخت گوشی های هوشمند و عرضه آن به بازارهای بزرگ جهانی تبدیل به یکی از پرسودترین تجارت ها شده است و به همین دلیل هر از گاهی یک برند تازه سر برآورده و سعی می کند تا خود را آهسته آهسته به بالای جدول برترین های این عرصه نزدیک کند. الفون نیز یکی از همین برندهای تازه شکل گرفته است. مدتی است که صحبت از گوشی Elephone S7 است و هر چه به زمان رونمایی از آن نزدیکتر می شویم، جزئیات بیشتری از آن منتشر می شود.

گفته می شود که نمایشگر الفون S7 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بدون حاشیه با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. به تازگی تصویری از این گوشی به بیرون درز کرده که تا حدودی این خبر را تایید می کند. در تصویر منتشر شده نمایشگر الفون S7 با درخشندگی خاصی خودنمایی کرده و نبود هیچ حاشیه ‌ای در اطراف صفحه نمایش، لذت فراوانی برای کار کردن با آن به ارمغان می آورد. همچنین به نسبت دست شخصی که آن را گرفته، احتمالا از اندازه بزرگی نیز برخوردار باشد.

گوشی الفون اس 7 پرچم دار کمپانی Elephone بوده که در نیمه دوم سال 2016 رخ نشان خواهد داد و به نظر نمی رسد که گوشی قدرتمندی باشد؛ اما پیکره بندی انعطاف پذیر آن و وجود دو نسخه‌ مختلف، به کاربر اجازه می دهد که با در نظر گرفتن بودجه خود مدل مناسبی را انتخاب کند.

پردازنده 10 هسته ای helio X20، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و وجود یک دوربین 16 مگاپیکسلی از جمله ویژگی هایی است که در سطح بالاترین نسخه آن پیدا خواهد شد. البته باید به اسکنر اثر انگشت آن نیز اشاره کرد. این سنسور امنیتی بر روی دکمه هوم (اصلی) آن جانمایی شده است.

الفون اس 7 در دو نسخه در دسترس خواهد بود و قیمت آن با مبلغ 99.99 دلار برای نسخه سطح پائین تر آغاز می شود.  قیمت دقیق این دستگاه هنوز به طور رسمی از سوی این کمپانی اعلام نشده؛ اما شایعات حاکی از آن است که تاریخ انتشار آن نزدیک است. برخی از منابع به همین سپتامبر آینده اشاره دارند.

تصاویری از نمایشگر الفون S7 در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر