;
coinex

نام تجاری جدیدی از هوآوی در راه است

نام تجاری جدیدی از هوآوی در راه استنام تجاری جدیدی از هوآوی قبل از برگزاری کنفرانس سالانه ی IFA در تاریخ اول سپتامبر، طی رویدادی از این شرکت، معرفی خواهد شد.
همانطور که بسیاری از شما می دانید، کنفرانس IFA برلین نزدیک است، IFA یکی از بزرگترین نمایشگاه های سالانه محسوب می شود که دوم سپتامبر برگزار خواهد شد، البته چند کمپانی قبل از شروع آن، محصولات جدید خود را به صورت رسمی معرفی کی کنند و به نظر می رسد که هوآوی یکی از آنهاست. هوآوی سومین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان  و اولین تولید کننده گوشی های هوشمند در چین است. این شرکت اعلام کرده است که رویدادی، یک روز قبل از شروع نمایشگاه IFA یعنی اول سپتامبر، برگزار خواهد کرد. در تصاویر زیر می توانید دعوت نامه ی رسمی هوآوی را در نسخه ی چینی و بین المللی آن مشاهده کنید.
هم اکنون ، مدیر اجرایی این شرکت، کوین هو، اعلام کرده است که هوآوی یک نام تجاری جدید را در نمایشگاه IFA ارائه خواهد داد. او این مطلب را در طول مصاحبه ی اخیر خود بیان کرد و از آنجا که هوآوی نوا، نامی است که به تازگی از این کمپانی شده است به احتمال زیاد منظور این مدیر اجرایی، همین نام تجاری بوده است.
علاوه بر نوا، انتظار داریم که دستگاه های دیگری نیز از هوآوی در IFA سال جاری دیده شود. به طور مثال هوآوی میت اس 2 و هوآوی واچ باید در این نمایشگاه عرضه شوند. به احتمال زیاد هوآوی میت 9 نیز در نوامبر منتشر خواهد شد ولی به نظر می رسد که IFA مکان خوبی برای به عرضه ی دو دستگاه هوآوی میت اس 2 و هوآوی واچ باشد، زیرا در نمایشگاه IFA سال گذشته نیز مدل های قبلی این دو دسگاه عرضه شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: androidheadline


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر