;
coinex

گوشی اوپو فایند 9  با محافظ گوریلا گلس 5 معرفی خواهد شد

شایعات می گویند که گوشی اوپو فایند 9 دستگاه جدید دیگری است که با محافظ گوریلا گلس 5 خودنمایی خواهد کرد.

شایعات می گویند که گوشی اوپو فایند 9 دستگاه جدید دیگری است که با محافظ گوریلا گلس 5 خودنمایی خواهد کرد. در حالی که ما هنوز نمی دانیم گوشی OPPO Find 9 چه عملکردی خواهد داشت، آخرین خبرهای رسیده از چین حکایت از آن دارد که این گوشی هوشمند با آخرین ساخته کمپانی کورنینگ، محافظ Gorilla Glass 5 همراه خواهد بود. آخرین نسل از محافظ های نمایشگر گوریلا گلس که به ادعا این کمپانی بهترین آنها نیز هست. شیشه تقویت شده این محافظ می تواند خیال شما را برای در امان ماندن گوشی از سقوط های اتفاقی راحت کند. کورنینگ می گوید نسل پنجم گوریلا گلس می تواند در 80 درصد از سقوط های گوشی از ارتفاع حدود 1.5 متر، نمایشگر آن را مصون نگه دارد.

سری های اوپو فایند همواره تولیدات رده بالای این کمپانی چینی را شامل شده و اگر گوشی اوپو فایند 9 نیز از همین قاعده پیروی کند، مطمئنا وجود گوریلا گلس 5 بر روی نمایشگر آن نباید چندان دور از ذهن باشد. به غیر از این جزئیات، منبع این خبر هیچ اطلاعاتی درباره این دستگاه آشکار نکرده است. خبرهای مربوط به این گوشی به راحتی در دسترس نخواهد بود. از زمانی که کمپانی OPPO آخرین محصول این خط تولیدی را روانه بازار کرده حدود 2.5 سال می گذرد (گوشی Find 7 در فوریه 2014 منتشر شد). بنابراین باید دید چگونه اوپو Find 9 می تواند بر روی پرچم داران جدید سری OPPO R تاثیر بگذارد؟

رندر گوشی اوپو فایند 9

باید به این نکته توجه کرد که مشخصات گوشی هایی چون OPPO R9 و حتی R9 Plus به زودی و در پایان نیمه دوم سال 2016 منسوخ و قدیمی خواهند شد. در چند ماه گذشته اوپو با تکیه بر فروش خوب مدل های جدید سری R توانست موفقیت هایی را در بازار به دست آورد. مسلما این کمپانی اگر بخواهد به روند مثبت خود در ماه های آینده نیز ادامه دهد باید پرچمدار جدید و قدرتمند دیگری را به بازار معرفی کند و در حال حاضر چه پرچم داری بهتر از گوشی اوپو فایند 9 می تواند این کار را به سامان برساند؟ باید منتظر ماند. تکنولوژی با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت است!

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر