;
coinex

بازی موبایلی پوکمون گو این بار منجر به کشته شدن یک نفر شد

بازی موبایلی پوکمون گو مجددا حادثه آفرید؛ اما این بار تلخ تر از همیشه!

بازی موبایلی پوکمون گو مجددا حادثه آفرید؛ اما این بار تلخ تر از همیشه! بازیکنان زیادی در حین انجام بازی پوکمون گو دچار سانحه شده اند. در حالی که آنها به سختی در تلاش برای گرفتن هیولاهای این بازی سرگرم بوده‌ اند، دچار سرقت شده، چاقو خورده اند و آسیب های مختلفی دیده اند. بازی موبایلی پوکمون گو همچنان در حال صدمه زدن است؛ اما این بار داستان کمی فرق می کند. گزارش شده که به دلیل سهل انگاری یک راننده بی توجه که به نظر می رسد در حین رانندگی سرگرم بازی Pokemon Go بوده، یک زن کشته شده است.

NHK  گزارش می دهد که در حدود ساعت 7:25 بعد از ظهر دیروز در توکوشیمای ژاپن هنگامی که دو زن قصد داشتند تا از عرض خیابان عبور کنند، با یک خودرو تصادف کرده و آسیب دیدند. یکی از زنانی که در این تصادف مضروب شده بود به دلیل جراحات زیاد وارده کشته شد.

راننده این خودرو به نام Keiji Goh که یک مرد 39 ساله است اذعان می کند به علت آن که سرگرم بازی پوکمون گو بوده هیچ توجهی به جاده‌ ی پیش رو نداشته و به همین دلیل با این دو زن برخورد کرده است. زنی که فوت کرده ، ساچیکو ناکانیش 72 ساله بوده و زن دیگر کایوکو ایکاوای 60 ساله در این تصادف به شدت مجروح شده است.

Keiji Goh که اکنون در بازداشت به سر می برد می گوید: “من در حال رانندگی مشغول بازی Pokemon Go بودم به همین علت واقعا نمی دانم که چه اتفاقی افتاد.” آپدیت بازی موبایلی پوکمون گو در این ماه با یک هشدار مخصوص برای بازیکنانی بود که گمان می کنند این می تواند ایده جالب باشد که در حین رانندگی به شکار پوکمون ها بپردازند. نه این به هیچ عنوان ایده جالب و خلاقانه ای نخواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر