;
coinex

گوشی آیفون 7 با نسخه 256 گیگابایتی؛ احتمالا آیفون امسال با نام جدیدی معرفی شود

گوشی آیفون 7 اپل به جز چند تغییر جزئی احتمالا تفاوت چندانی با مدل سال گذشته خود نخواهد داشت.

گوشی آیفون 7 اپل به جز چند تغییر جزئی احتمالا تفاوت چندانی با مدل سال گذشته خود نخواهد داشت. هنگامی که گوشی آیفون برای اولین بار انتشار یافت، دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی بود؛ اما در دو سال گذشته طرفداران این کمپانی از این که غول فناوری کوپرتینو همچنان گوشی‌ های آیفون خود را با 16 گیگابایت حافظه داخلی راه اندازی می کند، شکایت داشته اند. اگر شایعات منتشر شده را باور داشته باشیم باید گفت که آیفون 7 اپل در مدل پایه با 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

با این حال به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا فضای ذخیره سازی این گوشی را به حداکثر خود برساند. در تصویری که توسط حساب توئیتری the_malignant@ از یک ورق کاغذ به بیرون درز کرده، نشان می دهد که نسخه ای از گوشی اپل iPhone 7 با 256 گیگابایت رم وجود خواهد داشت. برگه مشخصات نشان می دهد که تراشه های 256 گیگابایتی NAND که توسط توشیبا تهیه شده در این دستگاه قرار گرفته و البته تایید می کند که نسخه های 32 و 128 گیگابایتی (نسخه 64 گیگابایتی دیده نمی‌ شود) نیز وجود خواهد داشت، هر چند نامی از کمپانی سازنده به میان نیامده است.

در تصویری که توسط حساب توئیتری the_malignant@ از یک ورق کاغذ به بیرون درز کرده، نشان می دهد که نسخه ای از گوشی آیفون 7 با 256 گیگابایت رم وجود خواهد داشت.

شایعات قبلی حکایت از آن داشت که نسخه 32 گیگابایتی گوشی آیفون 7 که نسخه پایه ای برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است به ترتیب با قیمت 52889 یوان (794 دلار) و 6088 یوان (حدود 914 دلار) عرضه خواهد شد.  پس به راحتی می توان پیش بینی کرد که نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی آن از برچسب قیمتی بالاتری برخوردار باشد. نسخه 128 گیگابایتی iPhone 6s با قیمت 6888 یوان (1035 دلار) و نسخه 128 گیگابایتی آیفون 6s Plus با برچسب قیمتی 7788 یوان (1170.12 دلار) به فروش رسید. با توجه به این نوع قیمت گذاری مطمئنا نسخه‌ های 128 و 256 گیگابایتی آیفون 7 اپل از این هم بالاتر خواهد بود.

چندی قبل تصاویری از یک جعبه گوشی به بیرون درز کرد که در فضای آنلاین بسیار خبرساز شد. بر روی این جعبه نام iPhone 6 SE دیده می شد. شایعات می گویند که این همان گوشی آیفون 7 کمپانی Apple خواهد بود که با نام آیفون 6SE شناخته می شود و نسخه ای که به دوربین دوگانه مجهز شده با پسوند “پلاس” یا “پرو” همراه شده و یا تنها آیفون 7 خوانده می شود.

یادتان باشد که تمامی این خبرها در حد و اندازه های یک شایعه است پس می توانید این خبرها را با اندکی نمک، چاشنی دار کنید. در صورت انتشار خبرهای تایید شده از سوی کوپرتینو حتما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

چندی قبل تصاویری از یک جعبه گوشی به بیرون درز کرد که در فضای آنلاین بسیار خبرساز شد. بر روی این جعبه نام iPhone 6 SE دیده می شد. شایعات می گویند که این همان گوشی آیفون 7 کمپانی Apple خواهد بود

.

منبع: gizmochina 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر