;
coinex

آیفون 7 آخرین آیفون با دکمه هوم فیزیکی خواهد بود

آیفون 7 آخرین آیفون با دکمه هوم فیزیکی خواهد بودگزارشات نشان می دهند که آیفون های سال جاری، آخرین آیفون هایی خواهند بود که دکمه هوم فیزیکی به همراه دارند.

آیفون های سال 2017 ارتقاء بیشتری نسبت به آیفون های سال های گذشته، از جمله آیفون 7، خواهند داشت. از قرار معلوم دکمه هوم فیزیکی دایره ای شکلی که از سال 2007 در بخش پایین آیفون های اپل جای گرفته است، در آیفون های سال 2017 به بعد، حذف خواهد شد. با این وجود این آیفون ها، به احتمال زیاد با طراحی کاملا متفاوتی نسبت به آیفون های قدیمی، همراه خواهند بود.

سال آینده، دهمین سالگرد تولید آیفون است، از این رو انتظار می رود که آیفون های سال 2017 تغییرات بیشتری نسبت به حالت معمول، داشته باشند. پیش از این تصور بر این بود که آیفون های سال جاری که یک ماه دیگر رونمایی می شوند، به دلیل تغییرات محدودی که به همراه دارند جزء سری S قرار گیرند و نام آیفون 7 برای به روز رسانی بزرگی که سال آینده به ارمغان می آید، باقی بماند. البته اخیرا اعلام شده است که نام آیفون های سال جاری همان آیفون 7 خواهد بود. همچنین شایعاتی نشان می داد که در سه مدل آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو عرضه می شوند ولی این شایعه نیز نقض شده است و به تازگی گزارشات نشان می دهند که تنها دو مدل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه می شوند.

شایعات و گزارشات نشان می دهد که آیفون 7 با طراحی مشابه آیفون های دو سال گذشته، حذف جک هدفون و دوربین بهبود یافته می آید ولی سال آینده اپل دکمه هوم فیزیکی را حذف می کند و به جای آن یک بخش لمسی قرار می دهد که واقعا فشار داده نمی شود.طط
.

منبع: independent

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر