;
coinex

رویداد اول سپتامبر هوآوی برای معرفی گوشی میت 9 و میت S2 نیست

رویداد اول سپتامبر هوآوی برای معرفی گوشی میت 9 و میت S2 نیستدر رویداد اول سپتامبر هوآوی که پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد، این شرکت به معرفی گوشی های سری میت، میت 9  و میت S2 نخواهد پرداخت.

هفته ی گذشته، گزارشات حاکی از این بودند که پرفروش ترین تولید کننده ی کنونی چین، هوآوی، در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد در تاریخ اول سپتامبر، درست یک روز قبل از کنفرانس IFA برلین، است. در این میان، با اینکه بیشتر کاربران انتظار داشتند که هوآوی در این رویداد گوشی هوآوی میت 9 و میت S2 را معرفی کند، ولی از قرار معلوم این اتفاق نخواهد افتاد. یکی از مدیران این شرکت در مصاحبه ای با خبرنگاران، بیان کرده است که هوآوی در رویداد اول سپتامبر قصد معرفی هیچ گوشی از سری میت، یعنی میت 9 و میت S2 را نخواهد داشت ولی یک سری جدید با نام تجاری جدید از گوشی های میارن رده معرفی خواهد شد.

او جزئیات و مشخصات دیگری را در مورد دستگاه جدید هوآوی، اعلام نکرد، اما اشاره کرد که در طول دو ماه آینده هوآوی دو گوشی جدید سری میت یعنی میت 9 و میت S2 را به همراه رابط کاربری جدید Emotion UI هوآوی، عرضه خواهد کرد.

حال که می دانیم که گوشی که قرار است پنجشنبه در رویداد اختصاصی هوآوی معرفی شود، یک گوشی از سری میت نیست، به نظر می رسد که باید شایعات اخیر را در مورد گوشی جدید هوآوی با یک نام تجاری جدید، به نام هوآوی نوا، باورکنیم. گفته شده است که این سری جدید از گوشی های هوآوی، با هدف کاربران خانم عرضه خواهد شد. در واقع طراحی این گوشی مختص بانوان خواهد بود. اطلاعات دیگری در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی در دسترس نیست برای کسب اطلاعات بیشتر، باید تا رویداد اول سپتامبر هوآوی منتظر بمانیم. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر