;
coinex

گوشی موتو زد پلی 6 سپتامبر (16 شهریور) از راه خواهد رسید، تصاویر جدیدی منتشر شد

گوشی موتو زد پلی (Moto Z Play) این محصول جدید است. مشخصات و تصاویری از این گوشی هوشمند حتی قبل از برگزاری رویداد Tech World لنوو نیز منتشر شده بود؛ اما هیچ صحبتی از تاریخ انتشار آن به میان نیامده بود.

در اوایل تابستان امسال کمپانی موتورولا از گوشی موتو زد (Moto Z) و موتو زد فورس (Z Force) رونمایی کرد؛ اما همچنان یک گوشی هوشمند از این سری را در چنته نگه داشت. گوشی موتو زد پلی (Moto Z Play) این محصول جدید است. مشخصات و تصاویری از این گوشی هوشمند حتی قبل از برگزاری رویداد Tech World لنوو نیز منتشر شده بود؛ اما هیچ صحبتی از تاریخ انتشار آن به میان نیامده بود.

اکنون به نظر می رسد که فاش کننده اخبار تکنولوژی، the Malignant، با قرار دادن پستی در فضای مجازی تاریخ رونمایی از گوشی موتو زد پلی را آشکار کرده است. سومین گوشی هوشمند از سری Moto Z در 6 سپتامبر (16 شهریور ماه) و در چین راه اندازی خواهد شد؛ اما متاسفانه هیچ تاریخی برای در دسترس بودن آن در دیگر بازارهای جهانی منتشر نشده است.

به تازگی تصاویری از این دستگاه به بیرون درز کرده و در یکی از این عکس ها، یک فروشگاه چینی تبلیغی از این گوشی را به نمایش گذاشته است. در این توئیت همچنین به قیمت گوشی موتو زد پلی نیز اشاره شده است. گفته می شود که گوشی جدید موتورولا با قیمتی در حدود 495 دلار در چین به فروش خواهد رسید. مطمئنا هزینه خرید این دستگاه کمتر از گوشی های Moto Z Droid  و Moto Z Force Droid خواهد بود که در ایالات متحده از طریق اپراتور ورایزون به فروش رسید.

گوشی موتو زد پلی به اسنپدراگون 625 مجهز خواهد بود

مشخصات Moto Z Play این گونه عنوان شده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 625 کوالکام قدرت خواهد گرفت. این اسمارت فون مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو دارای 3 گیگابایت رم بوده و احتمالا به جک هدفون 3.5 میلیمتری مجهز خواهد بود. در ضمن می تواند از ماژول های موتو مدز نیز پشتیبانی کند.

صحبت از موتو مدز به میان آمد، انتظار می رود که کمپانی Motorola  به زودی موتو مد دیگری را به بازار عرضه کند. موتو مد دوربین هاسلبلاد ماژولی است که می تواند موتو زد Play را به یک دوربین حرفه ‌ای تبدیل کند. گفته می شود که این ماژول دوربین با زوم اپتیکال 10 برابر، فلاش زنون، شاتر فیزیکی و کنترلرهای زوم همراه خواهد بود.

موتو مد هاسلبلاد هم زمان با رونمایی از گوشی موتو زد پلی 6 معرفی خواهد شد؛ اما تا آن هنگام هنوز فرصت زیادی باقی مانده، شاید در روزهای آتی جزئیات بیشتری منتشر شود. مطمئنا آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

.

منبع: softpedia 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر